از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

بازآمدم چون عید نو تا قفل زندان بشکنم

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

و باز، آغاز می کنم، فصلی نو را

فصل نو مبارک

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۰
حبیـ ـب

نظرات  (۴)

سلام. سال نو مبارک

پاسخ:
سلام بر شما

ممنون. بر شما هم مبارک
۲۴ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۳۴ جوجه مهندس ^_^

درود خدا بر جناب حبیب 

منو یادتونه که 😏😎😁😁

یعنی نامرده هر کی منو فراموش کنه والاع 

چقدر خوبه که هنوز هستید و مینویسد

پاسخ:
سلام بر شما
احوالتون خوبه؟ اتفاقا گشتم دنبال وبلاگتون، اما جز تبلیغات پایان نامه و شلوارک لاغری چیز دیگه ای پیدا نکردم
خیلی خوشحال شدم که پیامتون رو خوندم
امیدوارم احوالتون خوب باشه، و باز هم بنویسین

سلام. سال نو شما هم مبارک 

پاسخ:
سلام
ممنون. ان شاالله که برا هممون سال پر برکتی باشه

سلام و مبارکتون باشه

پاسخ:
سلام
ممنونم. ان شاالله که براتون پر از برکت باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی