از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

غافل مباش ار عاقلی دریاب اگر صاحبدلی

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۵۸ ق.ظ

کودک بودم، دبستانی، 

و ما اون دوران، از خوب روزگار یه کامپیوتر خریده بودیم

یه بازی های بدوی ای هم بود، که روش نصب کرده بودیم

به بازی که مشغول می شدم، توش مستغرق می شدم

گاهی مادرم صدام می کرد، که بیا، اما اون قدر گرم بازی بودم که نمی شنیدم

 

این روزها و شب ها، بلندتر صدا می کنن... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
حبیـ ـب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی