از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

سوال

 

این تصاویر شما رو یاد کی یا چی؟ میندازه؟

 

 

پانویس: گربه ی پالاس هستن، از نژادهای وحشی گربه سانان ساکن بوم ایران

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
حبیـ ـب

نظرات  (۳)

درود خدا بر حبیب خدا

منو یاد گربه زیر پله مون می ندازه که دو هفته است دوتا پیشی کوچولو و بامزه بدنیا آورده وقتی براش غذا میبرم احساس ترس میکنه و دقیقا همچین نگاهی بهم مینداره😁😁😁😁

پاسخ:
درود بر شما

به نظرم بچه گربه از دوست داشتنی ترین مخلوقات خداونده!
آره دیگه مادرا همینن. گربه سانان معمولا از انسان فرار می کنن، اما اگه بچه ی کوچیک داشته باشن می ایستن
یوزپلنگ مثلا، حیوونیه که از آدم فرار می کنه و درگیر نمیشه هیچ وقت، مگر یوزپلنگ مادری که متعرض توله هاش بشین

یا حسییییییییین

پاسخ:
سلام بزرگوار 😁
من اصلا نمیدونستم چنین حیوانی وجود داره. اخیرا اتفاقی متوجه شدم

سلام برادر عزیزم!

آدمهایی که هارت و پورت زیاد میکنن. طبلهای تو خالی. سیاست آمریکا. 

ترامپِ امروز.

و یه عالمه از آدمهای مسئولِ امروزیِ ایرانیِ ایران.

 

پاسخ:
سلام بر عزیز دل برادر

آره به قیافه ش میخوره

من خودم یاد قیافه ی بعضی آدم ها موقع رانندگی تو ترافیک میفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی