از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ



جامعه ی ما کم آدم بزرگ کودک عقل داشت،


نسل جدید کودکان و نوجوانان بی عقل هم روز به روز اضافه میشن بهش


بلوغ جنسی روز به روز سنش میاد پایین


بلوغ فکری روز به روز سنش میره بالا



هر دم از این باغ بری می رسد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
حبیـ ـب

نظرات  (۱)

من همون موقع کامنتذاشتما...نتم قطع شد ظاهرا نرسیده...
ولی بیاین فکر کنیم که چه نسلی بشه اون نسلی که بچه های الان بخوان پدر و مادرشون باشن... یه درصد فکر کنید...
پاسخ:
بیاین اصلا تصورش رو هم نکنیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی