از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

رخ مهر از سحرخیزان نگردانند اگر دانند

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ
یه مدتی صبح خیلی زود بیدار میشدم (نزدیک اذان صبح)،
اما اخیرا چند ماهی میشد که صبح دیر بیدار میشدم (دقایقی قبل از طروع آفتاب - حدودای 7)

واقعااااا اون سحرخیزی یه چیز دیگه ست!
اصلا روزی که آدم صبحش دیرتر از 5-6 از خواب پا شه، روز نیست!!!
امروز با وجود این که خلاف عادت معمول، به جای 6-7 ساعت 4-5 ساعت خوابیدم، سر حال تر از هر روزمممممممم!




سحرخیزی اصلا روز آدمو روز می کنه !!!!!




هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ

از یمن دعای شب و ورد سحری بود


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
حبیـ ـب

نظرات  (۴)

سحرخیزی خوب هست، اما من کلا با صبح بیدار شدن مشکل دارم.
گرچه این روزها اگر یکسره نخوابم هم کارهام تمام نمیشه!
پاسخ:
سلام بر عروس خانم مهربان

اگر شب هم با به موقع خوابیدن مشکل دارین، مشکل احتمالا تنظیم ساعت خواب هست

خود من که گاهی اوقات برنامه ی خوابم به هم میریزه، یک روز صبح زود به زور بعد از 3-4 ساعت خواب بیدار میشم و دیگه نمی خوابم تا شب. شب از خستگی روز و بی خوابی شب قبل، خیلی زود خوابم میبره. به تدریج اینطوری ساعت خوابم تنظیم میشه

البته معمولا بعدش کاری پیش میاد و شب ها دیرتر میخوام و صبح ها دیرتر بیدار میشم و ...

+این تعبیر رو در کتاب 23 قصه ی تولستوی خونده بودم که دیالوگ یکی از خانم هایی بود که داشتن برای سال نو خانه تکانی می کردن،
که خدا رو شکر سال نو منتظر نمیشه ما کارهامون رو تموم کنیم و بیاد، وگرنه حالا حالاها نمی رسید! (یعنی چون سال نو میشه و گریزی از موعد نیست، ما هم کار رو تا انتهای سال خاتمه میدیم، وگرنه...)
روزهای باقی مونده تا عروسیتون سپری میشن و کارها لاجرم تمام میشن ان شاالله
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۶ گمـــــــشده :)
من هر ساعتی که بخوام اتومات همون حدود 5ونیم تا 6ونیم بیدار می شم...:))
ساعت رو هم خیلی وقته تنظیم نمی کنم...
کسی نبود بهش فخر بفروشم دیواری کوتاه تر از دیوار شما پیدا نکردم.خخخخخخ
پاسخ:
نه انصافا خوش به حالتون! تحت تاثیر قرار گرفتم!

من هم میتونم تا هر ساعتی از صبح بیدار بمونم. پیش اومده که به دلیل مشغله و کار فشرده تا سی و چند ساعت نخوابیدم (این به فخر فروشی شما در! :)) )
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۴ گمـــــــشده :)
من از ساعت 5 و نیم بیدارم. از 5 و نیم تا 6 و نیم هر ده دقیقه یه بار ساعت گوشیمو چک می کنم . تنبلیم میاد بیدار شم فقط چک می کنم که خواب نمانم. 6 و نیم بیدار می شم برم دست و صورت و. اینا بشورم می بینم داداشم که می خواد بره مدرسه رفته دسشویی...چشمتان روز بد نبیند این بچه نیم ساعت طولش می ده..منم دیگه بی خیال می شم میام می خوابم تا 7...
باشد که رستگار شوم..البته خواب که نه..فقط تو جام غلط می زنم..:|
پاسخ:
شاید شب دیر میخوابین
شب زود بخوابین صبح اتومات بدون زنگ بیدار میشین
من تازه 4-5 صبح خواب میرم تا 1-2 ظهر
ولی یه مدت که صبح زود سر کار می رفتم مجبور بودم زود بیدار شم خیلی عالی بود سحر خیزی یه چیز دیگه اس
پاسخ:
پس احتمال میدم در حال سپری کردن روزهای بسیار مزخرفی باشید!

من تجربه ی خواب از صبح تا لنگ ظهر زیاد دارم
آدم وقتش میره، ساعتش رو میذاره، اما خستگیش اصلا در نمیره :(

سحر خیزی یه چیز دیگه اس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی