از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

ای خدای پاک و بی انباز و یار

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

این ابیات زیبا از مثنوی در مناجات با خداوند رو، بشنوید به آواز دلنشین مرحوم علامه جعفری (کلیک)


ای خدای پاک و بی انباز و یار

دستگیر و جرم ما را درگذار


یاد ده ما را سخنهای دقیق

که ترا رحم آورد آن ای رفیق


هم دعا از تو اجابت هم ز تو

ایمنی از تو مهابت هم ز تو


گر خطا گفتیم اصلاحش تو کن

مصلحی تو ای تو سلطان سخن


کیمیا داری که تبدیلش کنی

گرچه جوی خون بود نیلش کنی


این چنین میناگریها کار تست

این چنین اکسیرها اسرار تست




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
حبیـ ـب

نظرات  (۱)

۱۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

برادر جان پاسخ کامنتتون خیلی طولانیه!

منم که اوضاع وقتیم داغونه مثه خودم

سعی میکنم خورد خورد پاسخ بدم.اوکی؟

گود.
پاسخ:
سلام

خدا خیرتون بده
در وبلاگتون پاسخ رو نوشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی