از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

نازپرورد تنعم نبرد راه به دوست

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

فیلم محمد رسول الله (اون قدیمیه) رو نگاه می کردم،


تو دلم گفتم چقدر دوست داشتم که زمان پیغمبر در کنار حضرتش بودم و از صحابه ی اون بزرگوار بودم و ...


در حوالی همین رویا سیر می کردم که داستان به شعب ابی طالب و تحریم مسلمین و گرسنگی و بدبختی زیر آفتاب داغ حجاز، اونم نه یه روز، نه یه هفته، نه یه ماه،
که سه ساااااال!

خدایا حکمتتو شکر!


اونایی که تو اون سختی و فشار پای لا اله الا الله تو شکنجه های مرگ آور ایستادن کجا و ،
منی که اگه یه روز روزیم قطع بشه و غذایی برای خوردن نداشته باشم یا خللی به آسایشم وارد بشه، به زمین و آسمون بد و بیراه می گم کجا!




+عاشقی شیوه ی رندان بلاکش باشد آقا!

لاف عشق و گله از یار؟ زهی لاف دروغ!
عشق بازان چنین مستحق هجرانند!









موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
حبیـ ـب

نظرات  (۲)

سلام

نسخه سانسور شده یا بدون سانسور رو؟ (چرا 4 تا شکلک نداره این بلاگ؟)

-----

درسته اون زمان خیلی سختی داشته. ولی فکر کن به منبع بی نهایت علم وصل بودی! یکی بود که بتونه به سوالات جواب بده. حتی تصورش هم برای من بسیار جذاب و هیجان انگیزه


پاسخ:
سلام سعید جان

سانسور هم داشت مگه؟

از صدا و سیما دیدم پس همون سانسور شده احتمالا

-------

حتی تصورش هم آدم رو سر شوق میاره!
یه بار یه حاج آقایی میگفت اینکه همه چیز حکمتی توشه الکی نیست
خدا خیلی مارو دوست داشته که این زمان به دنیا اومدیم
فک کنید زمان امام رضا و امام جواد به دنیا میومدیم
عمرا با تمام ادعامون قبول میکردیم یه بچه 7-8 ساله اماممون بشه
هیچی دیگه الکی الکی میدشم 7امامی
خدا میدونست مغز ما چقدر قدرت درک داره
مارو اینجای زمانه گذاشت
ادعای ما توی محرم و صفرو ببین
خیلی از ما اگه اون زمان بودیم ماجرا خیییییییییلی بدتر اتفاق میوفتاد

همون خداروشکر نبودیم


شادزیو
پاسخ:
سلام بر حضرت مغنا (به قول حاجی)

قربون حکمت خدا برم

گاهی با خودم میگم، گفتن کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا! چه بسیار روزهایی و چه جاهایی که من یزیدی عمل کردم!
چه فاجعه و شقاوتی میشد اگر روز عاشورای واقعی هم تو سپاه یزید میبودم!

ان شاالله که خدا ظرفیتمون رو بیشتر کنه


خدایا
از ما امتحانی نگیر که توش رفوزه میشیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی