از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

یک عده ی کثیری، خوش روزی و خوش سعادت، امسال توفیق زیارت قبر شهید کربلا روزیشون شد.
در جوار گنبد اون بزرگوار آرام اشک میریزن و زیر گنبد، فرشتگان دعاهاشون رو به آسمان می برن.

طوبی لهم

یه عده ی دیگه ای هم هستن، که سوای توفیق زیارت اربعین و رسیدن کنار قبر سیدالشهدا،  توفیق پیدا می کنن حسین وار زندگی کنن و حسین وار به شهادت برسن. محیاهم محیا محمد و آل محمد، و مماتهم ممات محمد و آل محمد
چه بسا خیلی هاشون در دنیا نتونستن به زیارت قبر سیدالشهدا برسن، اما در لحظه ی مرگ، امام حسین به بالینشون میاد و در آخرت همنشین سید جوانان اهل بهشت میشن. مثالش هم خیلی از شهدای جنگ تحمیلی

طوبی لهم و حسن مأب


یک عده ای هم مثل من،
هم از زیارت اربعین در دنیا جا موندیم،
هم با اعمال ناشایستمون، خودمون رو از همنشینی با اون وجود نورانی در قیامت محروم کردیم

خسر الدنیا والآخره...



آقاجان
هل لی من توبه؟





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
حبیـ ـب

نظرات  (۴)

چرا حزین؟


بخند عزیزم

یکی از ایرادایی که به امیرالمومنین میگرفتند این بود که خیلی میخندیدند
پاسخ:
حزین از اشتباهات و خطاهای مکرر خودم سعید جان
سلام

بنویس دادا!!!
پاسخ:
سلام

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد
یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد
یک عده هم مثل دسته ی سوم در انتظار  توفیق زیارت ِ امام رضا اونم پنجاه پنجاه تا هفته ی اینده قراره جونشون رو بدن!!!
پاسخ:
اما هزار مرتبه شکر خدا که هست
مشهد در اختیار زیارت نرفته ها

باب الحسین قسمت آنان که رفته اند
باب الرضا قرار زیارا نرفته ها
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ گمـــــــشده :)
و وای به حال یکی مثل من که حس توبه هم نداره...
یعنی اعتراف می کنم ایت الله ....هم به این خوبی نمی تانست تفسیر کنه که به دلم بشینه..
سپاس..
پاسخ:
حال آدما بالا و پایین داره،
ولی تو یه مواقع خاصی،
مثلا عاشورایی، اربعینی، شب قدری، شب جمعه ای،
آدم گاهی حالش بهتر میشه و حال توبه پیدا می کنه

اون ساعت ها رو باید غنیمت بشمریم

+ازم تعریف نکنید، اصلا جنبه ی تعریف ندارم!
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی