از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از خواب گران خواب گران خواب گران خیز

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ

در کتاب شریف نهج البلاغه، از اسدالله الغالب علیّ ابن ابی طالب نقل است که:


 اَهْلُ الدُّنْیا کَرَکْب یُسارُ بِهِمْ وَ هُمْ نِیامٌ.


اهل دنیا چون کاروانى هستند که آنان را مى برند در حالى که درخوابند.



دیدین تو سفر گاهی تو ماشین خوابمون میبره،
و یهو بیدار میشیم و میگیم اِ! کی رسیدیم؟

فعلا که به خوابم شیرین دنیا خوابیم
کی برسه که ملک الموت بیدارمون کنه که فلانی، پاشو!

عمرم به کران رسید و من در خوابم...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
حبیـ ـب

نظرات  (۱)

کاش ازین خاب بیشتر بگید حضرت حبیب ....
پاسخ:
من چی بگم؟

از خفته شرح بیداری می پرسید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی