از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟


زنگ ساعت، خبر میده که پاشو! طلوع آفتاب نزدیکه! نمازت قضا میشه!


شیطان با صدای دلفریبی نجوا می کنه که 5 دقیقه دیگه هم بخواب، هنوز وقت هست ...

نگاه به اوقات شرعی گوشیم می کنم. پاسخ می دمش که راست میگی! 10 دقیقه مونده تا طلوع! 5 دقیقه بیشتر میخوابم...


5 دقیقه دیگه بلند شدم و به سرعت برق وضو گرفتم و نماز رو خوندم و چند ثانیه بعد از طلوع آفتاب نمازم تموم شد

گوشی رو نگاه کردم که خب! شکر خدا هم خوابیدم هم نمازمو خوندم!


کمی دقیق تر میشم،

اوقات شرعی گوشیم اشتباها به افق تهران تنظیم شده

یعنی اگر همون اول بلند می شدم، نمازم قضا نمی شد، اما بعد از 5 دقیقه خواب، موقعی که بیدار شدم خورشید طلوع کرده بود


تا کی نجوای اهرمن رو به نوای سروش ترجیح می دم؟

حکایت این نماز، حکایت روزهای زندگی منه

خدا رحم کنه به آخر و عاقبت من و امثال من، که تو شیرینی خواب غفلت، زندگیمون قضا میشه ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۲
حبیـ ـب

نظرات  (۵)

دیدینشون بگین ما رو هم محروم نسازند
نه خدا بزرگ تر از این حرفاس

یه چند روزی که نه
یه چند سالی هواتو داره
فقط ماییم که سحرهای بعدی صداشو نمی شنویم...

یاد داستان اهلی کردن تو شازده کوچولو افتادم...
یعنی این پست تون اندازه یه زلزله 15 ریشتری تنمو لرزوند

من اون صبح هایی رو دوس دارم که شباش به خود خدا میسپری بیدارت کنه 
نه ساعت
بعد دقیقا 5 دقیقه به اذان بیدارت می کنه

انگار میگه بنده ی من یه رکعتم نماز شب برام بخووووووووووون

چقد کم اتفاق میفتن اون سحرا
ولی شیرینی شون یادمون نمی ره

کاش هر سحر بود..
دعامون کنید
پاسخ:
آره،
منتهی خب اون موقع ها،
اگر یک بار صدا کنن آدم رو،
بیدار بشی، چشمات باز بشن،
بعد بگی حالا یه چرت بزنم و یه کوچولو بخوابم بعد ...،

دیگه سحر روز بعد از بیدار کردن خبری نیست که نیست...

+ما را به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحر خیز که صاحب نفسانند...

بله... خواب نوشین بامداد رحیل...
پاسخ:
اگر رفتی بردی و اگر خفتی مردی ...
خدا به هممون رحم کنه
با این وضع اعمالمون...
پاسخ:
از رحمت ایزدی کلیدی باید...
خسران....خدا رحم کنن بهمون
پاسخ:
عمرم به کران رسید و من در خوابم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی