از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

قلندروار

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ق.ظ


ترسم از بی خوابی نیست،

با نخوابیدن و به زور بیدار موندن خوب کنار میام


ترسم از خوابیدن و بیدار نشدنه ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
حبیـ ـب

نظرات  (۱۴)

حضرت فاطمه (علیها السّلام) فرمودند:
مَن اَصعَدَ إلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اَهبَطَ اللهُ اَفضَلَ مَصلَحَتِه؛

هر کس عبادت خالص خود را به سوی خداوند بالا فرستد (و پیشکش آستان او کند)، خدا هم بهترین مصلحت خود را بر او فرو می فرستد.
مجموعه ورّام، ج 2، ص 108
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۳ گمـــــــشده :)
این پست بالا خدافظیه یعنی؟
:|
مخصوصا ک یه عالم درسو کار رو سرت تلنبارم شده باشه>.<

اونم من که صبحا آخر سر با لگدای مادر و کوبیده شدن عصای مادربزرگ بر فرق سرم بیدار میشم

ولی خب همیشه بیدار موندن برام خیلی راحتتر بوده تا بیدار شدن
چه شبایی که تا خود صبح بیدار بودمو چشام آخ نگفتن
و چه صبحایی که با چسبو کبریتم نشد باز نگه داشت این چشمارو
نظرم خورده شد:(

6ساعت داشتم نطق میکردمااا:(
سلام عمو حبیب! هیچ خوابی را میشناسی که بعد آن بیدار نشدن باشد? چه با واسطه چه بی واسطه
واقعا رفتین؟
O_O
جدا ازون سطر آخر که ازش چشم پوشی می کنم سوالی که پیش میاد اون دنیا دامــــن لباس مردونه تلقی میشه یا چطوریاست که شما می پوشید مـــررررد های ما دارن کجا میرن؟!

پاسخ:
دامن عربی دیگه!
از این دامن دشداشه ها!
روایت داریم بترسید از روزی که اون دنیا پست های حذف شده دامنتون رو می گیرن :|
پاسخ:
اون دنیا اون قدر چیز هست دامن منو بگیره که جا نمیمونه برا پست های حذف شده!

+حذف نشدن، ثبت موقت شدن! برای دیدنشون یا باید چشم بصیرت داشت، یا رمز ورود به وبلاگ، که من دومیش رو دارم!

++دیگ به دیگ می فرماید ...
منم همینم.
همش میترسم اگر بخوابم چطوری پاشم!

پاسخ:
آخه نخوابیدن رو میشه با چای و قهوه و ... کنترل کرد
اما اگر آدم خیلی خسته باشه و به خواب بره، چه بسا زنگ ساعت و بانگ خروس و نهیب پدر و خطاب خطیب و موعظه ی حکیم و پند واعظ و ... هیچ کدوم آدم رو از خواب بیدار نمی کنه که نمی کنه!

حبیب خدا گذاشتید ما بریم بعد هر روز پست بزارید؟
الان دل من سوخت خوب شد؟:(
پاسخ:
تلک شقشقة هدرت ثم قرت

نه دیگه
فرم رو پر میکنید کد رهگیری و اینا رو میگه کد ملیتون هست
پاسخ:
آها
ممنون
amu habib sabtename karbala yadet nare! Khob sabte nam konid dige ke Man hey nayam yadavari konam. Emza baradarzade kuchak
پاسخ:
ممنون از یادآوریتون
همین الآن ثبت نام کردم

همین فرم پر کردن بود؟
کار دیگه ای نداشت؟ (نداره؟)

سهـم ما از خاک وقتی مستطیلی بیش نیست
جـای ما اینجاست یا آنجا چه فرقی می کند؟

پاسخ:
سهم از خاک رو قبول، ولی سهم از افلاک چی؟ این جاست که اینجا یا آن جا فرق می کنه!
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۳۳ حسین زیلان
نترس با اون هم به راحتی کنار میای
پاسخ:
گمان نکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی