از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

پاشو پاشو کوچولو، از پنجره نگاه کن

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ب.ظ


ساعت 12 زنگ زدم بهش،


خوابه!

از خواب بیدار میشه و با صدای خواب آلود جوابم رو میده!


می گم ببخشید که این وقت صبح مزاحمت شدم! زنگ زدم برای نماز شب بیدارت کنم! :)))


این آهنگ تقدیم به همه ی دوستان خواب آلود و سحر نخیز! من جمله خودم! :)))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
حبیـ ـب

نظرات  (۳)

عاااااااالی بود

یعنی من جاش بودم همونجا کلی روح تون رو برا بیدار کردنم مستفیض می کردم

بعدم قط می کردم و دوباره می خوابیدم

هر چند من شبا بیدارم ولی اکثرا بعد نماز صبح دیگه نمی خوابم مگه خیلی خسته باشم
شعر هم عالی بود

ثبت نام کربلا یادتون نره
والا شما رو نمیدونم.
منزل ما بعد از نماز صبح میرن نون میخرن
و قبل از 7 یا ماکزیمم 7.15 سفره صبحانه رو جمع میکنن.
من که خوابالودشون هستم تا 8 میخوابم و همیشه متهمم به تنبلی.
:|
پاسخ:
حالا نمی دونم منزل ما، کی سفره ی صبحانه رو میندازن و کی جمع می کنن،
منتهی ساعت 9 که من پا میشم چیز زیادی رو میز نیست! :))
:)))
من اینو شنیده بودم اما ندیده بودم فکر می کردم یه کوچولوهای دیگه تو رنج سنی دیگه ای می خونن نه این کوچولوهای خیلی کوچولو

+ خوب حبیب خدا ادم بیکار تا این وقت ظهر نخوابه چکار کنه مثلن قرارداهای نفتیش رو ببنده یا به شعبه های مختلف شرکتش سر بزنه
پاسخ:
البته شعر اصلیش مال یه گروه دیگه ست،
منتهی این اجرا از این کوچولوهاست! :))

+درست، ولی انصافا آدم صبح زود که بیدار میشه احساس بهتری داره (البته اگر شب قبلش به موقع خوابیده باشه!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی