از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

غلط زیادی

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ

پرسید میای بریم اسکی؟

 منم گفتم حالا یه تجربه ی جالبه به امتحانش می ارزه!

 گفتم چند در میاد حالا؟ 

گفت بذار بپرسم بعد بهت می گم

چند دقیقه بعد زنگ زد که ورودی پیست به تنهایی ۱۰۰ تومنه
براش توضیح دادم که بنده، اگر این پول رو بذارم جیبم برم دهمون رو چمن خرغلط بزنم خیلی بیشتر کیف میده!!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۱
حبیـ ـب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی