از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

دیده شد سپید، زانتظار دل

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ

عباس آقا می گفت،


بیا این جمعه

بیا یه روز که هوا خوب بود،

بریم با هم میشکا سو!


هم من دل میشکا شکار کردن ندارم

هم عباس آقا دل رحم تر از این حرفاست


میشکا سو بهانه ست

مقصود اینه که من و عباس آقا،

بریم وسط درختای باغ و،

عباس آقا بزنه زیر آواز ...


"علی علی جان؛

مولا علی جان" ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۱
حبیـ ـب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی