از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

تلخ و شیرین های مسیر روزانه (3)

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۳۸ ب.ظ

جلوی یه مغازه ی میوه فروشی،


مرد میوه فروش چند تا میوه ی پوسیده رو تو یه دستش گرفته بود،


و با دست دیگه یکی یکی می انداختشون تو سطل آشغال جلوتر از مغازه


قبل این که برسم جلوی مغازه، دیدم که یکی رو انداخت، ولی نیفتاد تو سطل

تقریبا جلوی مغازه که رسیدم،

دومی رو انداخت، و رفت تو سطل

بلند گفتم "3 امتیاز!"


هر دومون خنده مون گرفت!



وقتی آدم با فرد غریبه ای از ته دل (نه تصنّعی) می خنده،

انگار باهاش حس آشنایی می کنه!


هر کسی یه تعریفی از وطن داره

یکی از تعاریف شخصی من از وطن که تازه بهش رسیدم،

اینه که وطن،

جاییه که بشه با مردمش از ته دل خندید...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۱
حبیـ ـب

نظرات  (۵)

چه حس خوبی
مم تجربه ش کردم :)
پاسخ:
میوه پوسیده تو سطل آشغال انداختن رو می گین؟ :))
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۵ گمـــــــشده :)

این پست حس خوبی می داد..منم گاهی تجربه اش کردم. ولی خیلی کم...
دومی خیلی غمین بود. یاد پدربزرگم افتادم که دوتا از پسراشو از دست داده و همیشه با حسرت به جمع های کامل خانواده های دیگه نگاه می کنه..
در مورد اون مورد اول من بودم نمی رفتم احوالپرسی..شمام وقت گیرآوردین آخه برادر من..خب سرتو مینداختی پایین و می رفتی ..اونم خوشحال تر می شد به خدا...
من دیگه عرضی ندارم..
:))
پاسخ:
آخه چند لحظه فیس تو فیس شدیم،
دیگه نمی شد سرمو بندازم و برم
سلام
پست هاتون همیشه خوب بودن!آمااا اخیراخیلی خوب شدن در حدی که ترجیح میدم بخونم و فکر کنم :)
پاسخ:
سلام

پیش میاد دیگه!
گاهی از دستم در میره و خوب میشه!
1001 لایک
یه دونه لایک خودِ پست داشت
هزار تای مابقی برا اون نتیجه گیری آخرش بود
به نظر من وطن جایی هست که مادر آدم باشه
این تجربه من هست که سالها دور از مادرم زندگی کردم.
:)
پاسخ:
خب شما دختر هستین، این رو هم در نظر بگیرین

من با مادرم هم خارج از این وطن بودم، و احساس غریبی می کردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی