از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

پدر

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ق.ظ

برا پدرم دارم مقدمه ی یک مطلبی رو توضیح می دم و یک چیزی رو تعریف می کنم

مثل همیشه خیلی با دقت داره گوش میده


بعد آخر کار، یادم میاد مقدمه ی این مطلب رو یکی دو ساعت پیش براش گفته بودم!

بهش می گم این رو قبلا برات تعریف نکرده بودم؟


میزنه زیر خنده! میگه آره!

می گم چقدر با دقت داشتی گوش می دادی! فکر کردم واقعا داری گوش می دی!

یعنی همیشه که اینجوری ظاهرا داری گوش می دی، گوش نمی دی ؟


میزنه زیر خنده!


میگه بهش به دید این آن چه گذشت سریال ها نگاه کردم منتظر بودم ببینم بعدش چی میخوای بگی!


ولی خیلی خوب گوش می داد انصافا!

از چهره ش اصلا نمی شد هیچ چیزی خوند! اصلا نمی شد متوجه شد که داره به مطلبی تکراری و خسته کننده گوش می ده!


پدرم بر خلاف من،

این ویژگی رو داره که اگر نخواد ما متوجه بشیم،

هیچ وقت غم هاش، عصبانیت هاش، خستگی هاش و ...،

تو چهره و رفتارش مشخص نمی شه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
حبیـ ـب

نظرات  (۹)

پسرا شبیه پدراشونن
پاسخ:
امیدوارم!
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۰۵:۱۴ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
سلام
با اینکه این مدل رفتار خیلی ناپسنده و از ادب به دوره و اه اه اه ولی من یه چیز تکراری طرف بخواد تعریف کنه سریع لو میدم حالشو بگیرم :))
ولی بقیه حق ندارن با من همچین کاری کنن ؛)
پاسخ:
سلام

کار خوبی می کنین!
اصلا با مردم همون طوری تا کنین که دوست ندارین با شما تا کنن! :)))

:)

مهم نیست

خدا پدر محترم رو براتون حفظ کنه
پسر کو ندارد نشان از پدر به قول دوستان شما هم برای پسرشجاعتون همینطوری خواهید بود
پاسخ:
ان شاالله که اینطور باشه

یه معلم اجتماعی داشتیم،
می گفت:
پسر کو ندارد نشان از پدر
بزن گردن مادرش با تبر!

تقصیر مادرشه!

البته پسرش هم تو کلاس بود،
می گفت سجاد نری اینا رو شب به مامانت بگیا! :))

سلام

یه سوال خصوصی بپرسم اگه دوست داشتین پاسخ بدین

فرزند ارشد یا پسر ارشد خانواده اید؟!

پاسخ:
سلام
بله
از کجا فهمیدین؟
شما هم پدر بشین در حق فرزندانتون همینطور خواهید بود.
:)
پاسخ:
ان شاالله !
مگر کیمیای پدر شدن چنین تغییری ایجاد کنه!
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۲ گمـــــــشده :)
خدا حفظش کنه...
پاسخ:
خدا همه ی پدرها رو حفظ کنه،
و همه ی پدرهای در گذشته رو غریق رحمت...
سلام

تعداد این پدرهای باحال کم نیست...
پاسخ:
سلام

خدا زیادشون کنه ایشالا!
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۹ پاک باخته‏↳‏
سلام خوش بحالتون خدا حفظشون کنه. نمی دونم چرا ولی اشکام تند تند دارن میریزن
پاسخ:
سلام
خدا همه ی پدرهای در قید حیات رو حفظ کنه،
و همه ی پدرهای درگذشته رو غریق رحمت ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی