از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

ای ساربان آهسته ران

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ب.ظ

گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق

ساکن شود، بدیدم و مشتاق تر شدم...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۷
حبیـ ـب

نظرات  (۹)

ای بابا
باز که حرف پولو زدید

الان ثبت نام کنید اگه اسمتون در اومد اون وقت تازه پولشم تو دو مرحله اون ور سال می گیرن
احتمالا

حبیب خدا اگه بطلبن؛ خودشون همه چیزو جور می کنن
باور کنید من تجربه کردم
برا اربعین تا یه روز قبل حرکت یه قرون دستم نبود
شب حرکتم یهو از یه جایی 500 تومن رسید دستم

اگر نتونستین انصراف میدین دیگه
الانم پول نمی خوان ازتون

از 24 بهمن ثبت نامش شروع میشه
attabe.ir

ان شاء الله به همین زودی یه زیارت "وی آی پی" نصیبتون میشه
پاسخ:
ان شاالله
ان شاالله
توکل به خدا

یادآوری بکنین لطفا که از یادم نره
منظور بی تابی است از بیچارگی حبیب خدا!‏ یعنی اون که حرم ندیده بی تابه ولی اونکه دیده بی تاب تر!‏ حرف شمام کلا درسته ولی مقصودم از این شعر همونه ک شرحش رفت!‏ قبول باشه؛ خدا رو شکر که قسمتتون شد خوشحال شدم.ما رو دعا کردید؟ راستی برا پیاده روی نیمه شعبون نجف تا کربلا هم ثبت نام کنید رفیق شفیق خدا. یاعلی
پاسخ:
تعبیر زیبایی بود
بله
بد زمانیه، نمی تونم برم احتمالا، فعلا هم پول ثبت نام ندارم
صبر می کنم تا خرداد ماه ببینم چی میشه
سلام

خیلی هم خوب... خدا رو شکر

زیارتتون قبول باشه ان شاء الله
زیارتتون قبول و التماس دعا
روزی همه سالتون تندُ تند
پاسخ:
ان شاالله روزی همه ی دوستان! هر چه سریع تر!
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۱ گمـــــــشده :)
زیارت قبول حبیب خدا....
پاسخ:
ممنونم

من شما رو با اسم "بنّا" دعا کردم ها!
دیگه حالا این که شما اسمتون رو به گمشده تغییر دادین و ممکنه حاجتا قاطی بشه و به آدرس اشتباه بره به من مربوط نیست!

بعضی اسم ها هم نوبر بودن انصافا!
مثلا فرض کنین بنده رو به ضریح، در حال نام بردن اسامی دوستان مجازی، یهو رسیدم به اسم زیزیگلو! :))
سلام
زیارتتون قبول باشه حبیب خدا

پاسخ:
سلام

ممنونم
سلام

این یعنی زیارت قبول عرض کنیم؟
پاسخ:
سلام

بله!
شایدم این بهتر باشه:

تو را میبینم و هر دم زیادت می کند دردم...
بیچاره اونکه حرم ندیده
بیچاره تر اونکه دیده کربلا رو...
پاسخ:
نه،
به نظرم حرم ندیدن بی چارگی نیست

حکایت اویس قرنیه دیگه
پیمبر ندیدن بی چارگی نیست، که اویس بی چاره نبود
پیغمبر دیدن هم چاره نیست، که ابولهب اصلا عموی پیغمبر بود!

بی چارگی، زمین گذاشتن حرف هاشونه، نه زیارت کردن یا نکردن مزارشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی