از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

مژده بده مژده بده یار پسندید مرا

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵
حبیـ ـب

نظرات  (۳)

سلام

مبارک باشه ان شاء الله
:)
التماس دعا داریم
پاسخ:
سلام

محتاجیم
سلام.خوش به سعادت تون.دعامون کنید....
پاسخ:
سلام
سعادتمند باشید
دعاگوییم
سلام. اگر تمایل به تبادل لینک دارید وبلاگ من رو با اسم پروژه های برنامه نوسی لینک کنید و اسم مورد نظرتون رو بهم بگید.
پاسخ:
سلام
خیر، هیچ تمایلی ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی