از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

اندر حکایت تفاوت ظرفیت زنبیل و تریلی

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ



پارسال بود یا پیارسال به گمانم

خیلی انتظار این لحظه رو کشیده بودم،
که بعد کلی انتظار، برسم کنار ضریحش و خواسته هام رو ازش بخوام
که فلان کارم رو راه بندازه
فلان جا کارم رو درست کنه
فلان جا موفقم کنه

قامت متوسطی داشت
نحیف نبود اما چاق هم نبود. کمی لاغر تر از متوسط
خوش سیما بود و چهره ای نورانی داشت،
و عبایی قهوه ای
و به گمانم عمّامه ای سفید
و چشم هایی،
بهتر بگم، چشمه هایی،
 آماده ی جوشش

تا رسید،
با گریه ضریح رو گرفت،
که یا امام،
مردم مظلوم بحرین،
مردم سوریه
مردم...
مردم ...

عاجزانه، با اشک و گریه و التماس، گفت و گفت و گفت،
و نشنیدم برای خودش دعایی بکنه...

و باز هم دیدم، حقارت خودم رو
من، که برای یک نفر دعا می کردم،
و او، که نگران میلیون ها نفر بود ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵
حبیـ ـب

نظرات  (۵)

سلام
فکر کنم او حتی فکر این را هم نمی کند که خدا چند صد میلیون برابر خواهدش داد.
خوش بحالشون.
خوش بحالتون.
پاسخ:
سلام
اصلا به نظر نمی رسید تو این فاز باشه که دعا کنه که ثواب ببره!
عین یه مضطر دعا می کرد!
خوش به حالشون
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۴ گمـــــــشده :)
خیلی جالب بود برام...جدی می گم...روح بزرگی داشته..
پاسخ:
این دعا برای مردم سوریه و مردم عراق و ... رو،
زمانی می گفت، که داعش هنوز به شکل منسجمی که الآن هست شکل نگرفته بود،
 گروه های تروریستی تازه داشتن فعال می شدن،
و نا آرامی ها تازه داشت شروع می شد

هم روح بزرگی داشت،
هم بینش قوی ای داشت!

با التماس و گریه، همون هایی رو دعا می کرد، که خیلی زود آواره و جنگ زده و بی چاره می شدن ...
خب شمام بشینین برای دوستان مجازی دعا کنید خدا چندین برابر بهتون عطا کنه
چقدر عنوان عوض می کنید
شاید جای سبد وتریلی می گفتید کوزه و بحر بهتر بود
پاسخ:
خواستم کوزه و بحر بذارم،
منتهی بیت "گر بریزی بحر را در کوزه ای، چند گنجد؟ قسمت یک روزه ای" رو به ذهن متبادر می کنه که یه بحث دیگه ایه و ترسیدم ذهن خواننده رو منحرف کنه از منظور من

کردمش زنبیل و تریلی!
میگن وقتی برای کسی دعا می کنی؛
خدا چند برابرش رو به خودت میده...
پاسخ:
و من به این فکر می کنم،
که خدا چند میلیون برابر به او خواهد داد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی