از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

شیر ژیان را بدرانند پوست!

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

امام علی علیه السّلام :


ما أکثَرَ العِبَرَ وَ أقَلَّ الاِعتِبارَ ؛

چه بسیارند عبرت ها ، و چه اندک است عبرت گرفتن .

برای تماشا کلیک کنید
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
حبیـ ـب

نظرات  (۴)

تنها راه خارج کردن باتری در ویندوز ٨

Alt+Ctrl+Delete  در ویندوز ٧ هست 

با ریسیت و بریک و ... کل بافر خالی میشه خب هر کاری کردی به فنا میره :(


پاسخ:
والا تو متلب، ما یه ctrl+c می زنیم و خلاص!
بی دردسر!
همیشه هم break جواب نمیده حبیب خدا
پرولوگ کار کردین وقتی query که می زنی خارج از acknowledgment هست دیگه break جواب نمیده :|
پاسخ:
ریست کردن سیستم چی؟
تو الگوریتم زندگی دنیایی همه ما یه حلقه For بی نهایت هستیم که افتادیم تو ترَپ گذشتگان زندگی کردن که ما عبرت بگیریم، ما زندگی می کنیم که آیندگان عبرت بگیرند، آیندگان هم زندگی می کنند که آیندگان خودشون عبرت بگیرند، این پروسه تا بی نهایت ادامه داره انشتین یه جمله خوبی داره می گه دنیا جای خطرناکیه نه به خاطر اعمال شیطانیش، بلکه به خاطر اون چیزهایی که همه می بینن اما کاری انجام نمی دن



پی نوشت: یادتونه تو پست نظرسنجی وبلاگتون گفتم من هر وقت میام وبلاگ شما فکر می کنم شبکه 4 نگاه می کنم، الان تجدید نظر می کنم تازگیا با این عکس ها و پست ها فکر می کنم گلستان سعدی رو گرفتم دستم دارم شبکه مستند نگاه می کنم :|

پاسخ:
آره خودمم نگاه کردم شبیه مستندای راز بقا شده بود! :))


+
break;
ان شاء الله که ما بصیر باشم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی