از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

ناامیدم مکن از سابقه ی لطف ازل

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۶ ب.ظ



آدمی زاد به امید زنده ست!


حتی اگر بازنده ی این زندگی باشم و ملوم لوم لائم (اگه گفتین یعنی چی؟)،

دلم نمی خواد آسون ببازم!

دلم نمی خواد حریف ساده ای باشم برای مشکلات!

دلم نمی خواد شکار آسونی باشم برای ناامیدی!


آدم حتی اگه می بازه، باید طوری ببازه که احترام برنده رو کسب کنه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۰
حبیـ ـب

نظرات  (۷)

مام نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم
حبیب خدا


پاسخ:
نخوردین هان؟

با آدم شرقی نمیشه سر تواضعش چونه زد!
به نظرم تقواس
مگه نگفتن بدترین گناه نا امیدی هست؟؟
آدم با تقوا سمت گناه نمی ره 
نا امید نمیشه
به نظرم ریشه تموم مشکلات آدما تو تقواست

تقوا از ایمان میاد
پاسخ:
آدم که سمت ناامیدی نمیره،
ناامیدی میاد سمتش

نمی دونم واقعا

آدم با تقوایی نیستم که بفهمم با تقوا حل میشه یا نه،

ولی قطعا ضعیف بودن ارتباط با خداست که آدم به بیدی می لرزه...

حبیب خدا منظورم دست رو دس گذاشتن نیست

حرفه من اینه  وقتی عادمیزاد همه سعیشو میکنه

دس رو دس نمیذاره بازنده بودن چه صیغه ای هست 

اینه که میگم دردش بیشتره

اگه سیر طبیعی یه روال طی بشه

اخر تلاش و امید برنده بودنه 

وقتی بازنده میشی یعنی یا یکی موش دونده وسط کارت یا شانست به روح

اعتقاد نداره وگرنه بازنده بودن معنی نداشت که 


پاسخ:
اون حس خیلی بد که گفته بودین،
همون خط آخرو می گم...

آره دردش بیشتره انصافا!
شانس ما هم که کلا اهل اعتقادات نیست!

اون خط اخر حس خیلی بدیه حبیب خدا

ارمان گرایی مطلقه من زیاد تجربش کردم صرف نمیکنه

همون برنده واقعی با حس برنده بودن بهتره 

پاسخ:
خوب چی کار کنیم؟
دست رو دست بذاریم مشکلات ما رو قورت بدن؟

صد البته، برنده بودن حس بسیار بهتریه
ولی خب، آدم همیشه که برنده نیست
حالا که قراره گاهی ببازه، بهتره که خوب ببازه
واژه ای که خیلی این روزا بهش فکر میکنم!
همین امیده!
پاسخ:
همیشه امیدوار باشین ان شاالله
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۴ گمـــــــشده :)
زیادی پربار بود. من حرفی ندارم..:|
پاسخ:
به نظرم همون عکس اول کافی بود، خیلی نیاز به توضیح اضافه نداشت

یعنی ما از اون پرنده کمتریم؟
تنها راهش تقواست...

آدم وقتی با تقواس همیشه طرف حق هست
حتی اگر حریف خودش باشه

پس هیچ وقت سر خم نمیکنه

سلام
پاسخ:
در جدال با ناامیدی؟
مطمئن نیستم

یه راهش توکله به نظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی