از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

بعضی ابیات هم هست که وقتی میخونمشون،

با خودم می گم اگه هم عصر شاعر بودم و از دوستانش،

این بیت رو که ازش می شنیدم،

به شوخی می زدم پس گردنش و می گفتم اَی پدرسوختـــه! :))


مثلا این بیت سعدی رو نگاه کنین:

دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست

تا نگویند رقیبان که تو منظور منی!



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۹
حبیـ ـب

نظرات  (۳)

منم اولین بار که این بیت رو خونده بودم خیلی کیف کردم از ظرافتش
پاسخ:
در این معنی سخن باید که جز سعدی نیاراید

استاد سخن، لقبیست به حق برازنده ی سعدی!
کلا حضرت سعدی دقیقا همون چهره ای که ازشون میکشن هستن
همون طور زیرک و تیزبین و .... :)
پاسخ:
دقیقا!

ظاهر و باطنش یکیه!

حبیب خدا بی زحمت حالا که می زنید یکی هم به نیابت من بزنید دسترسی ندارم به حضرتش

پاسخ:
من یکی بیشتر جا نداشت بزنم،
دیگه به من بیشتر از این رو نمی ده

سهم خودتون رو بدین ابوی بزنن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی