از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

آیا بُوَد که گوشه ی چشمی به ما کنند؟

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ


بر ما نظری کن که در این شهر غریبیم
بر ما کرمی کن که در این شهر گداییم

دعا کنین دوستان
دعا کنین زیارت قسمتم بشه، که سخت محتاجشم

+عکس تزئینیست


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
حبیـ ـب

نظرات  (۴)

با کریمان کارها دشوار نیست...
:)
پاسخ:
تو مگو ما را بدان شه بار نیست...
آیا بُود که گوشه ی چشمی به ما کنند؟؟؟
پاسخ:
چه شود به چهره ی زرد من، نظری برای خدا کند،
که اگر کند همه درد من، به یکی نظاره دوا کند

ان شالله قسمتتون بشه

رفتین مارو هم از دعا بی نصیب نذارید 

پاسخ:
ان شاالله قسمت همه ی آرزومندان

هر کی رفت، مرام بذاره و سلام بقیه رو هم برسونه!
محتاجیم به دعا ...
پاسخ:
ما بیشتر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی