از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

بگذر ز عهد سست و سخن های سخت خویش

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ب.ظ


1.در دوران مدرسه، دوستی داشتیم، حافظ قرآن و خطاط و  آراسته به کمال سیرت و جمال صورت و بسیار از فضایل و معانی


می فرمود که من هروقت زندگی بهم فشار میاره، خط می نویسم و آروم میشم

صدای خیلی خوشی هم داشت. قرآن که تلاوت می کرد، ما هم آروم می شدیم


لیکن شخص بنده، از اون جایی که نه از لحن داوودی بهره ای بردم و نه از خطّ نستعلیق حظّی و نه هنر قابل ذکری،

پس چون مصائب روزگار بر من فرود میان، ناخواسته به وبلاگ نویسی فرار می کنم!


و از اون جایی که این دوم یا سوم بار است به گمانم، که تصمیم می گیرم کمتر بیام، و بیشتر میام، از سخن گفته باز می گردم و این جا رو غیر نیمه تعطیل اعلام می کنم!

روال نوشتن این جا، بستگی به حال نویسنده داره، که در حال حاضر رنجور و گرفتاره و سریع القلم!



2. دیدین ما تو گفتار خودمون می گیم "کتاب متاب" ، مداد پداد" و از این جور قسم عبارات؟ این بیت حافظ رو نگاه کنین!:


وقت است کز فراق تو وز سوز اندرون

آتش درافکنم به همه رخت و پخت خویش


اعصاب نداشته ها!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳
حبیـ ـب

نظرات  (۵)

۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۲۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
اسمش "مرکب اتباعی"هست
کتاب متاب
حرف مرف
و...
پاسخ:
ممنون از نکته ای که آموختین
۲۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۴ پاک باخته
آفرین حافظ
:))

من همچنان به ترک شما می خندم
پاسخ:
بخندین تا دنیا به روتون بخنده

(تو دلم: رو آب بخندین! )
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۵ تاج بی بی

مهم هدف نیمه تعطیل کردن هست که من شخصن بهش میرسم :)

یعنی قصد و غرضی که تو دلم هست برا تعطیل کردن  وبلاگ

همون ساعت های اول بعد تعطیلی رفع و رجوع میشه


+ ولی انصافن کار میرزا و میرزاها خیلی حرفه ای تره 

پاسخ:
اصلا تعطیلی بی سر و صدا فقط میرزا!
کار رو به جایی میرسونه که فکر کنیم مُرده!
۲۴ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۸ تاج بی بی

حبیب خدا برای بار n ام میگم جانا سخن از زبان ما می گویی

اخ که چقدر با اون قسمت تعطیل کردن وبلاگ موافقم

منم به شخصه ید تولایی دارم در این امر

اصن قضیه اعتیاد و این صحبتها نیست

برگشت به محل وقوع جرم (وبلاگ نیمه تعطیل) از ویژگیهای بارز مجرم(بلاگر مربوطه ) است رد خور هم نداره مثال عینیش خودم :/


+ شاید اعصاب مصاب داشته واژه کم اورده برا قافیه نه?! 



پاسخ:
بی بی خانم جالب این که،

ماهایی که می گیم نمیخوایم بیایم و اعلام می کنیم،
همیشه بر می گردیم و بیشتر می نویسیم!

اما اون هایی که واقعا میرن و برای مدتی ترک وبلاگ نویسی می کنن، بی هیچ حرفی، میرن و چند ماه پیداشون نمیشه
نمونش همین میرزا!
۲۳ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۹ مریم گلی
با قسمت خط نوشتن برای آروم شدن خیلی موافقم
کاری بود که تو اوج استرس پروژه ارشدم شروعش کردم بعد از سالها
و الان هم فقط وقتی که کارهام زیاد و پراسترس هست سراغش میرم.

+ شما هم سخت نگیرید. عوضش مطالب جالب می نویسید. :)
پاسخ:
خیــــــلی قدیم تر ها،
کمی آماتوری معرق کاری می کردم، به عنوان تنها هنر!

که اون هم البته به تاریخ پیوست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی