از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

 


خدا رحمت کنه مرحوم جلال ذوالفنون رو

 

این آهنگش رو تو فایل های قدیمیم پیدا کردم

 

سه تار دشتی:

 

لینک رو باز کنین و آهنگ رو با کیفیت اصلی باز کنین یا دانلود کنین، فایل اصلیش با کیفیت تر از اونیه که این جا پخش می کنه

 


دریافت

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳
حبیـ ـب

نظرات  (۳)

خیلی قشنگ بود ! مرسی
پاسخ:
خواهش می کنم
گاهی سه تار میزنم هر چند خیلی مبتدی
اما خیلی از قطعه های نواخته شده ازجمله همین کار ، روح انسان رو به عرش میبره .
مرسی از این انتخاب بسیار زیبا
پاسخ:
بله، بعضی آهنگ ها عجیب به دل می شینن

خواهش می کنم
۲۴ دی ۹۳ ، ۰۰:۵۰ ﺳﺎﺋﻞ ....
سلام.زیبا بود.ما تار رو بیشتر از سه تار میپسندیم معمولا ولی این خیلی خوب بود،ریتمش و...ممنون
پاسخ:
سلام

یادم نیست کدوم یک از نوازندگان قدیمی بود که این رو می گفت،
ولی یادمه چیزی به این مضمون گفته بود که "تار، ساز قاله و سه تار، ساز حال"

سه تار، ساز درونگرا تریه و تار ساز برون گرا تری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی