از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

عیبی گر هست از مسلمانی ماست

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ب.ظ


وقایع روز عالم رو که می بینم،

جنایت ها و کشتارهایی که دیگه شنیدندشون عادی شده، گروه های افراطی که به اسم اسلام آدم سلاخی می کنن و به دختربچه ی 10 ساله بمب می بندن و وسط جمعیت منفجرش می کنن،

یاد اون شوخی قدیمی می افتم:


خدایا! اسلام رو از شرّ مسلمین حفظ بفرما!


+این هم نتیجه ی وبلاگ ننویسی و ترک اعتیاد به وبلاگ ما!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۲
حبیـ ـب

نظرات  (۳)

ما اومدیم وبلاگتون جا خوردیم ازین همه پست!
منتها همیشه پست هاتون هم یه ارامش خاصی داره
هم اینکه کلی چیز یاد میگیریم!
شما همیشه تو ترک باشین بهتره اینطوری وبلاگتونم اپ میکنید ما هم کلی مطلب یاد میگیریم و اینها!
پاسخ:
تا باشه از این ترک ها!
۲۳ دی ۹۳ ، ۱۱:۱۸ پاک باخته
ما که به ترکتون فقط می خندیم
:))
پاسخ:
:(
سلام من لینکت می کنم دوس داشتی لینک کن
موفق باشی
پاسخ:
سلام بر شما

اول فکر کردم از این پیام های تبلیغاتیه که الکی برای همه کپی می کنن و می فرستن، اما لینک رو که باز کردم دیدم اشتباه می کردم

من هیچ کدوم از دوستان وبلاگیم رو با تمام ارادتی که به خودشون و وبلاگ هاشون دارم، لینک نکردم
تنها یک وبلاگ رو لینک کردم که اون هم صاحبش من رو نمیشناسه و تا الآن براش کامنت هم نگذاشتم، اما مطالبش در مورد آیات قرآن بود، چیزی که مطمئن بودم می ارزید کاربران و خوانندگانم رو توصیه کنم عمرشون رو صرف خوندنش کنم

اصلا برام اهمیتی نداره که کسی لینکم بکنه یا نه، و شما هم هر وقت تمایل داشتین لینک به وبلاگ من رو حذف کنین،
اما وبلاگ شما، وبلاگیه که با هدف مشخصی ساخته شده و معلوم هم هست وقت زیادی رو وقف آماده سازی مطالبش کردین
و موضوعش هم بسیار عالیست و مطلوب ما! و من هم دوست دارم خوانندگانم بخوننش، بخشی از ساعات عمرشون رو بهش اختصاص بدن تا بیشتر اهمیت بدن به نماز
به همین دلیل، شما دومین وبلاگی هستین که لینکش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی