از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

1 گلدون و 2 تا شاخه گل مریم

-دم در، ایستاده تو کوچه-:

"من:اوضاع کار چطوره؟
ع.:کساد!
سرده!
محرم و صفره دیگه! مردم خیلی گل نمی خرن تو این دو ماه.
من:تموم میشه ایشالا
ع: آره دیگه، یه ده روز دیگه"

1 گلدون و 2 تا شاخه گل مریم
گلدونه رو دیروز برده بود گذاشته بود خونه

-حدود یه ساعت بعد،تو خونه، بعد از تموم شدن تلفن-
مادر: گلفروشی ع. آتیش گرفت!
ا. (خانم ع.)  پشت تلفن داشت خودشو می کشت! می گفت مگه ما چی داشتیم؟ کل داراییمون همین گلای تو این مغازه ی اجاره ای بود"

1 گلدون و 2 تا شاخه گل مریم
2 شاخه گل مریم رو امروز آ. برای ما آورده بود

هنوز دارم به حرف آ. فکر می کنم
" مگه ما چی داشتیم؟ کل داراییمون همین گل ها بودن
باید 5 سال 10 سال دیگه کار کنیم تا تازه برسیم همین جایی که بودیم"

1 گلدون و 2 تا شاخه گل مریم
این ها تنها گل هایی بودن که از گلفروشیش باقی موندن

1 گلدون و 2 تا شاخه گل مریم
اون قدر به گلستان اعمالم آتیش گناه زدم، که فکر نکنم وقتی از دنیا میرم قدر همین 1 گلدون و 2 تا شاخه گل مریم هم برام مونده باشه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۲
حبیـ ـب

نظرات  (۶)

همون که بنا جونم گفت :))
پاسخ:
همون که به ایشون گفتم!
حق با شماست ولی خب مطلب اینو می رسونه!
پاسخ:
این صرفا برداشت شماست
۲۴ آذر ۹۳ ، ۰۸:۰۳ بنای با ثوات
اووووه حالا چه به خودتون می گیرین..
حبیب خدا لفظش قشنگه برای همین می گم..اصلا آهنگ قشنگی داره..اگه اسمتون کریم بود فک می کنین کسی کریم خدا صداتون می کرد یعنی؟
:))))
ولی حاج حبیب باحاله...آقا حبیب سخته...
عامو به جنبه نوشتاری و لفظی نگاه می کنیم که چی برامون راحته..شما به خودت نگیر..والا..(آیکون پایین آوردن اعتماد به سقف حبیب خدا)
:))
پاسخ:
شما بنّایین یا اعتماد به سقف خراب کن ؟ :)))
سلام
آتیشی گرفت با ایشاالله تموم میشه ی محرم و صفر!

زیبا بود.
پاسخ:
سلام

با ایشالله تموم میشه محرم و صفر آتیش نگرفت
با بی احتیاتی تو سیم کشی ساختمون آتیش گرفت!

به قول پست خودتون خریت خودمون رو پای خدا نندازیم!
۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۲ بنای با ثوات
حبیب خدا حالا خدا خواسته تو این مجازی خانه حاجی بشی خودتون دارین همین رو هم از خودتوندریغ می کنید..:))
پاسخ:
القاب شما زیادیه برای من
همین "حبیب خدا" مثلا!
من حبیبم، ته تهش حبیب آقا!
من کجا و حاجی و حبیب خدا کجا ...
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۴ بنای با ثوات
می گم آقا حبیب حقا که لقب حاجی برازنده تونه..همچین همه چیزو به هم ربط می دین و آسمونیش می کنید که آدم باید بگه: من سکوت می کنم...
:)
پاسخ:
مگه به حرف زدنه؟
هر کی آسمون ریسمون بافت مگه حاجی میشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی