از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

استثمن ذا ورم

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ


-چاق شدی!
+زندگی بهم ساخته

=چاق شدی!
+غصه زیاد خوردم چاق شدم!

%چاق شدی!
+شکم مهندسیه!

#چاق شدی!
+اعتبار بازاره!

©چاق شدی!
+ذخیره کردم برا زمستون!


زیرنویس: جواب های متنوع من به تعجب مشابه دوستان!
زیرنویس ۲: برای فهمیدن تیتر به موتور جست و جوی bing.com مراجعه فرمایید
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۳
حبیـ ـب

نظرات  (۹)

"مرحبا بناصرنا! :))"
اسم دادای من ناصر نیس که عمو حبیب!! ^_^
پاسخ:
مرحبا بداداکم! :دی
:)))
دادام همیشه 1ای مونده به آخری رو میگه^_^
پاسخ:
مرحبا بناصرنا! :))
چاق شدید؟ دی:


+بعدشم شما چاق نیستید ک راحتید! ^_^
پاسخ:
از قضا چاقیم چون ناراحتیم!
من اساسا به مسئله چاقی و اینها واکنش نشون نمیدم!!!
که شاعر میگه: "همینه که هست... از فردا بدتر هم میشه" 
والا... :))))))))))
پاسخ:
والا! :)))
برای جواب به نفر بعدی می تونید این گزینه رو هم داشته باشید:
+ بگید من چاق نیستم ! فقط راحت تر از شما دیده میشم :دی
پاسخ:
اینم جواب خوبیه!
بله بله خوندیم و مستفیض شدیم

+ من خیلی وقتا بدون اینکه به زبان کیبورد توجه کنم تایپ می کنم، عنوان شمارو دیدم فکر کردم شمام اشتباه کردید مثلن میخواستین بنویسید astemn ba vrm :|

+ به هر حال بر علممان افزوده شد.



پاسخ:
:))
+ من فکر می کنم از تنبلی مفرطتون هست، همین که زحمت ندادید به خودتون عنوان رو خودتون توضیح بدین ما مجبور نشیم بریم بینگ دلیل بر تنبلی شما هست.


++حالا منظورتون همین بود یا دوباره بریم بگردیم :|

 این ورم است و این چاقی نیست، این نمو نیست، «استثمن ذا ورم»؛ یک وقت است جوان است بدنسازی می‌کند و رشد می‌کند، این نمو است که اقطار سه‌گانه‌ او همسان رشد می‌کند، اما یک وقت است که یک میانسال است شکم کرده و این چاق شده که بدون بیماری نیست؛ یک وقت زنبور دست کسی را زده و ورم کرده، این آماس است و نمو نیست، این از مثل‎های معروف عرب است که «استثمن ذا ورم»؛ فرمود ربا ورم کردن و آماس مالی است در جامعه که با یک سوزن حل می‌شود
پاسخ:
به طور قطع اشتباه فکر می کنید!
کپی پیست کردن یا دو خط نوشتن برای من کاری نداشت

خواستم ببینم همت دوستان در سرچ چقدره و دنبال فهمیدن چیزهایی که میخونن هستن یا خیر، صرفا از روی عادت می خونن

به همین دلیل هم بود که بهتون نشونی bing رو دادم! اگر به google می رفتید، تو اولین نتیجه توضیح بهتر و قابل فهم تری بود (اون هم از جوادی آملی)، ولی آدرس bing رو دادم که توضیحش ممکن یه مقدار نامفهوم تر باشه تا نیاز به سرچ بیشتر داشته باشه!

از 3 نفری که نظر گذاشتن،
یکیش حال نداشت سرچ کنه
یکیش احتمالا معنیش رو از قبل می دونست
و سومی سرچ کرد ولی اعصاب نداشت!

+حال کردین دلیل تراشی برای تنبلی رو؟ :)))
سوای شوخی، دلم میخواست دوستان ترغیب بشن به سرچ کردن
یه پست هم گذاشتم برای رفع اتهام تنبلی!

++ادامه ی اون متنی که سرچ کردین چیزهای جالبی در مورد تاریخ تبریز داشت
یاد اون جوکه میفتم که
اگه می بینی توپولم
به خاطر اینه که اینهمه شعور و شخصیت
تو یک هیکل نحیف و لاغر جا نمیشه! :)
پاسخ:
عجب جوابی!
این جواب رو نگه می دارم که به نفر بعدی که گفت بگم!
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۳ بنای با ثوات
:)))
حوصله ام نمی کشه سرچ کنم..:|
پاسخ:
امان از بی حوصلگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی