از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

پرنده ی اسکاتلندی

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ق.ظ



"+میخوام تو مسابقات جهانی شرکت کنم

-مطمئنی ؟ مسابقات جهانی مسابقات سرعته، تو توی مسافت خوبی.

+میتونم تو سرعت هم رقابت کنم

-باشه. خیلی خوبه. 12 ماه فرصت داریم

+میخوام تو مسابقات امسال شرکت کنم!

-شوخی می کنی؟ فقط 5 هفته تا مسابقات جهانی مونده!

+تحت فشار بهتر عمل می کنم!"

آن چه خواندید، مضمون دیالوگ هایی بود در فیلم پرنده ی اسکاتلندی بین مردی که بعدا بارها قهرمان جهان در دوچرخه سواری شد و مدیر برنامه هاش!

++نمی دونم چرا من کلا تحت فشار نباشم عمل نمی کنم! من جاش بودم احتمالا دو هفته قبل مسابقات جهانی شروع می کردم!
+++خزنده ی ایرانی!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۱
حبیـ ـب

نظرات  (۹)

گفتم دیگه=گفتن دیگه :|
ببخشید
پاسخ:
"ببخشید"

یاد عزیزمِ ببخشید افتادم! (فرزند ِ لطفا) :))
دوستان گفتم دیگه!
دقیقا :|
منم داره چنباری این برام تکرار میشه
بهتره اسم خودمونو بزاریم دقیقه نودی !!!! :|
ینی اخرشم انجامش میدیما فقط با استرس شدید و فشار وحشتناک! :|
پاسخ:
والا بنده که بیشتر در رده ی وقت اضافه و پنالتی کشی طبقه بندی میشم! از دقیقه ی نود گذشته!
۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۵:۲۹ پاک باخته
مثه من و کنکور سراسری
الانم همین داستانه با کنکور ارشد
بماند که قبل ها همین داستان بود و امتحان ها
ارائه ها
قرار ها
:)
می دونم
می دونم 
من یه قهرمانم
پاسخ:
احسنت
ارائه ها
قرار ها
امتحانات
همه چی

در مورد موضوع به خصوصی نیست
رفتاری است عام که بسته به موضوع بروز پیدا می کنه!

حالا اگه فرصت شد، راجع به این رفتار و ریشه هاش هم بعدا بحث می کنیم
نبینم حبیب خدا بی حس باشه :دی 
پاسخ:
بی حس ؟
یه قدم اون ورتر! قطع نخاع اصلا! :))

استغفرالله
خدایا شکرت که علی رغم این که شعور نداریم زور داریم و تنمون سالمه!
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۳ بنای با ثوات
من تحت فشار باشم بهتر عمل می کنم ولی به شرطی که استرس نداشته باشم..
مثالم همین امساله...15 بهمن کنکور ارشد دارم ولی تا همین الان هیچی نخوندم..حتی 15 دقیقه...
تازه تا همین دیروز داشتم با خونواده بحث می کردم که می خوام رشته مو عوض کنم...:|
حالا مال من هنوز به ثمر نرسیده...اگه رسید می شه گفت..:)
پاسخ:
متاسفانه ما تا استرس نداشته باشیم عمل نمی کنیم!
فشاری که استرس نداشته باشه قابل تحمله !
فکر کنم نود درصد ماها همین طوریم :)))
پاسخ:
متاسفانه
حالا بعدا مفصل راجع بهش باید پست بذارم
بعله بعله :)
پاسخ:
حسش نیست الآن
باشه بعدا پست می زنم راجع بهش
ایران کشورهای نه کشورِ روزهای :)
ایران کشورهای روزهای دشوار...
مردمانش هم تا زیر منگنه نباشن بخودشون نمیان

اتفاقن منم یه ایرانی اصیل هستم با همین ویژگی
+ 6ماه فرصت داشتم برا پروپزال هیچکاری نکردم یعنی نمی تونستم هیچ چیزی به ذهنم نمیومد برا دادن ایده جدید و نو آوری یک روز مونده بود که تمدید بخورم شب به اندازه 2دقیقه شاید هم کمتر چشمامو بستم بعد باز کردم،  پا شدم تو کمتر از نیم ساعت پروپزال نوشتم، فرداش بردم دانشگاه تو همون جلسه اول هم پذیرفته شد^__^
++ برا ارشد یک سال درس خوندم برا رشته نرم افزار قبول نشدم، بعد فی البداهه و تو کمتر از یک ماه تصمیم گرفتم برم علوم تربیتی، بدون هیچ بکراندی نسبت به این رشته شرکت کردم و قبولم شدم، بعد ترم سه بودم که احساس کردم اشتباه کردم که تغییر رشته دادم دقیقن همین موقع ها بود که دفترچه های ارشد اومده بود گرفتم و شرکت کردم برا هوش مصنوعی که باز رشته خودم نبود یک ماه مونده بود به کنکور تصمیم گرفتم بخونم، خومدمُ با رتبه دو رقمی قبول شدم ^__^

پاسخ:
اجازه میدین به پست اضافه کنم کامنتتون رو (یا تو یه پست دیگه ارسالش کنم) ؟
میخوام مثال های خودم، شما، و دیگر دوستان رو جمع آوری کنم ببینم بعضی از ما چرا اینطوری هستیم ؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی