از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

سیاه پوش

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۰۶ ب.ظ


3 نفریم

اولی سیاه پوشیده،

دومی هم زیر پلیورش سیاه پوشیده

می گم: " من سیاه نپوشیدم ولی عوضش دلم سیاهه"...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۲
حبیـ ـب

نظرات  (۵)

آره شبا تو وایتکس میرن
تو سجاده... وایتکس نماز شب!!!

+شکر ... سلام میرسونه. فعلا که زمان دوریه و فراق
پاسخ:
پس ریشه ی اسید پاشی همینه! :))

+سلامت باشن ان شاالله. ان شاالله که زمان هجران هم به سر میرسه
نخیرررررررررررررررررررررررر
اشتباه فرمودید
حبیب های خدا نه دلشون نه رخت و لابسشون سیاه نمیشه
حبیبان خدا سفید سفید ان
پاسخ:
لباسشون چجوری سیاه نمیشه؟
مگه شب تو وایتکس می خوابن ؟

+احوال آقاتون چطوره ؟
۲۲ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۵ بنای با ثوات
همون که بی بی گفت...
پاسخ:
همون که به بی بی گفتم
شعرهای اخوان ثالث همه به نوعی زیبا هستن
............................
ساده بگویم..
باید کسی باشد
که به وقت بغض
هنگامی که سهم تنهاییت بیشتر شد
سیاهی دلت را بردارد
و..
به آغوش شب بسپارد


پاسخ:
شعرهای اخوان رو یه مدت خیلی زیاد می خوندم، چند سال پیش وقتی خیلی غمگین بودم
شعرهای زیبا ولی غمگینی داره

حبیب خدا دلش سیاه باشه که فاتحه ماها خونده شده...

پاسخ:
طاووس را به نقش و نگاری که هست خلق
تحسین کنند و او خجل از پای زشت خویش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی