از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

غم جهان مخور و پند من مبر از یاد

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ب.ظ






توضیح:

تصویر اول خطاطی استاد امیرخانی،

و تصویر دوم اثر خطاط مشهور، میرعماد حسنی می باشد



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۵
حبیـ ـب

نظرات  (۴)

کاش عکس میگرفتم براتون ^_^
اینطوری ک شما تعریف کردید دلم خواس !!!
پاسخ:
دفعه ی بعد یواشکی چند ورقشو بکنین!
+آیکون گربه نره و روباه مکار!
گوش کردید؟
خیلیم موسیقی نیس اولشه فقط بقیش متنه ک کسی میخونه !
من بیشتراون متنشو مدنظرم بود :)
ینی نمیشه اسمشو گذاش اهنگ!

+الحمد الله ماهم خوبیم
+این پستتون!این عکسا!
امروزرفتم کتابخونه توقفسه ی هنر داشتم کتابارومیدیدم ی کتاب بود با ورق های گلاسه و گنده که همش ازهمین مدلیا شعرداشت وخط
خیلی زیبا بود
یادپست شما افتادم میخواستم ازش عکس بگیرما انقد محو کتاباشدم که یادم رفت!
پاسخ:
تقریبا گوش کردم
ترکیبش بهم نمی چسبه. صدایی که به گوشم آشنا و دلنواز نیست به انضمام شعر معاصر غمگین
نمی دونم چرا، اما نمی تونم باهاش ارتباط برقرار کنم، به دلم نمی شینه


+یادم هست روزی رو،
که رفتم طبقه ی بالای کتاب فروشی،
پر از کتاب های نفیس

بین اون ها کتابی بود، نفیس و با کاغذ گلاسه
مجموعه ای بود از آثار میرعماد! کپی شده از نسخ اصل موجود در موزه های گوشه گوشه ی دنیا، با کیفیت بالا و بسیار چشم نواز!

خیلی گرون بود، خیلی
دلم میخواست یواشکی چند برگشو بکّنم ببرم خونه!




سلام حبیب اقا خوبید ؟:)


http://www.irmp3.ir/play/68940/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%AF%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%A2%D8%B0%D8%B1




پاسخ:
سلام

الحمدلله
شما خوبی؟

خیلی به موسیقی پاپ علاقه ندارم

تو حرف اسونه اما تو عمل همه بنده آرزوهامون هستیم 

چه سست بنیاد باشه چه عروس هزار داماد :(

پاسخ:
بعله
سعدیا گرچه سخن دان و مصالح گویی
به عمل کار برآید به سخن دانی نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی