از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

روضه ی منظوم اصغر از زبان شهریار

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 

 

+هرچند چاقوی ابراهیم نبرید گلوی اسماعیل رو،

اما تیر درید گلوی اصغر رو ...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۹
حبیـ ـب

نظرات  (۴)

التماس دعا حبیب اقا
پاسخ:
التماس دعا از ماست!
:(
پاسخ:
:(
سلام حبیب آقا   شعر شهریار رو با  صدای خودشون شنیدم  و روضه ایی که گذاشته بودید خیلی عالی بود فقط کمی کوتاه بود.
  دستتون درد نکنه
پاسخ:
سلام بر شما
بله، متاسفانه کل شعر تو این فایل نبود و اصل شعر طولانی تر بود
اون روز هر چی تو اینترنت گشتم نتونستم کامل تر از این پیدا کنم
لایکــــ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی