از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

رسد آدمی به جایی ...

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ق.ظ

تا حالا شنیدین حیوونی از درنده خویی پیغمبری رو بکشه؟

اما از 14 معصوم، 13 تاشون توسط ابناءبشر به شهادت رسیدند!


تا حالا شنیدین در عالم موجودی فقط به اندازه ی دو کمان تا خدا فاصله داشته باشه؟

یکی از ابناءبشر به این مرتبه رسید! محمد مصطفی (ص) !


به نظرم ترسناک ترین بخش آدم بودن، اینه که ماییم که تعیین می کنیم هم مرتبه ی پیغمبران باشیم یا کمتر از گرگ و شغال !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
حبیـ ـب

نظرات  (۳)

۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۷ بنای با ثوات
بی بی راست می گه ..زیادی دُز معنویتت بالاست حبیب خدا..
:))
ای شالا همیشه یه سیر رو به رشد رو داشته باشین..:))
پاسخ:
دز معنویت من؟

صراحی می کشم پنهان و مردم دفتر انگارند ...
یادمه یه پست دیگه با این مضمون داشتید شایدم اشتباه میکنم
ولی حرف حق تکرارشم آدم رو به فکر وامیداره حبیب خدا
طیب الله انفاسکم :)
پاسخ:
به نظرم یه پست با همین عنوان داشتم قبلا

دیگه در کشکول ما توشه همین قدر نهفته ست :)
دقیقن همینطوره
منتها اکثر مواقع مورد دوم رو انتخاب می کنیم، چون بیشتر به خلق و خوی زمینیمون میاد که اسیر رنگ و لعاب مادی دنیا شدیم.
پاسخ:
بله، متاسفانه به اصطلاح  "امّا کفورا" امروز لایک خورش بیشتره تا "امّا شاکرا" !

پ.ن: إِنَّا هَدَیْنَاهُ السَّبِیلَ إِمَّا شَاکِرًا وَإِمَّا کَفُورًا

ما راه را به او نشان دادیم خواه شاکر باشد و پذیرا گردد یا ناسپاس

سوره انسان آیه 3

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی