از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

که حال غرقه در دریا نداند خفته بر ساحل

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ



یه مستندی دیده بودم،

در مورد حوادث ناگهانی و واکنش آدما می گفت

اگه درست یادم باشه تایتانیک بود،

می گفت یه سری از جسدایی که بعدا تو کشتی پیدا کردن، تو سالن غذاخوری نشسته بودن!


فرض کنین شما تو سالن غذاخوری پر زرق و برق بزرگترین و بهترین کشتی دنیا نشستین و دارین در حالی که از موسیقی زنده لذت می برین شام میخورین

بعد یهو همهمه میشه و میگن کشتی داره غرق میشه!


شما کُپ می کنین!

از تعجب خشکتون میزنه!

و واکنشی برای نجات دادن خودتون نشون نمی دین!

و میشه اون چه که شد ...


به نظرم یه جور اسپاسم مغزیه!


+دارم غرق میشم! همین که میام این جا، یعنی به کارهام نمی رسم!

++ ناامیدی گناه بزرگیه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵
حبیـ ـب

نظرات  (۱)

توکلت ُ علی الله!

نمیدونم چی بگم!
پس ما هم یک جورهایی غرق شدیم ک کلا مینویسیم!
غرق شدیم و مُردیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی