از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

ای که مهجوری عشاق روا می داری

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ب.ظ


تو را نادیدن ما غم نباشد

که در خیلت به از ما کم نباشد

...

مکن یارا دلم مجروح مگذار

که هیچم در جهان مرحم نباشد...


توضیح: عکس دزدیست!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۳
حبیـ ـب

نظرات  (۷)

این عکس نه تنها دزدی است

بلکه اصلا خود عکس صحت نداره و دستکاری شده هست

توی صحن انقلاب اون  گلدونا و پله و حوض سمت راست عکس چیکار میکنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اگه بخواد ربطی به بلیط و پول و خواستن و نخواستن ما نداره
من از یک ماه قبل برا دیروز بلیط داشتم، اما طلبیده نشدم :(
پاسخ:
یک قوم نکوشیده رسیدند به مقصد
یک قوم دویدند و به مقصد نرسیدند ...

حقیقتا همینطوره
حقیقتا همینطوره ...

خدا کشتی آن جا که خواهد برد
وگر ناخدا جامه از تن درد ...

البته فراهم کردن اسبابش هم مهمه!
که نشه حکایت اون یارو که هر شب تا صبح دعا می کرد تو قرعه کشی بانک برنده شه،
بعد 40 روز جبرئیل اومد تو خوابش، گفت ده لامصّب، اول برو تو بانک حساب باز کن!

ولی خب شما اسباب رو آماده کردین و نشد دیگه! در این حالت:
رضا به داده بده وز جبین گره بگشای
که بر من و تو در اختیار نگشودست!
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۲ بهانه گیر
سلام

چقده این عکستون قشنگه... با اجازه سیوش کردم

آدم انگار وسط صحن نشسته! :(
پاسخ:
سلام بر شما

عکس رو من نگرفتم البته!
عکسایی که خودم می گیرم تو صندوق بیان آپدیت می کنم
اصلاح میکنم: پر است برگه ی چشم انتظارها*
:))
پاسخ:
البته چند روز اخیر بعضی پروازا مستقیم رفتن بهشت ها!
همون برگه ی چشم انتظار موندن بهتره ! :))
پرواز های قطعی مشهد همه پرند
حتا پر از برگه ی چشم انتظار ها...
دعا کنین بطلبن ما رو :((
پاسخ:
پروازها پر اند که پر اند!
با ماشین می رویم!

ان شاالله :)
۲۵ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۶ پاک باخته
ان شاء الله به زودی بطلبت
پاسخ:
ان شاالله
ان شاالله
چقدر دلم هوای سنگهای مرمر سرد ِ حرم رو داره..
پاسخ:
و باد خنکش !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی