از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

هزار نکته ی باریکتر ز مو اینجاست

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ


بعضی وقت ها میبینی یه واعظ،

یه عالم دینی،

تو سخنانش به چنان نکته ی ظریفی اشاره می کنه،

چنان قیاسی می کنه و چنان لطافتی به کار می بره که انگار داره شعر می گه! غزل می چکه از کلماتش!

آدم یاد ابیات حافظ و مولانا میفته، جایی که شاعر چنان نکته ی ظریفی رو پیدا می کنه که در میمونی! به اصطلاح کفت می برّه!


خدا رحمتش کنه

کلیک


پ.ن: که خواجه خود روش بنده پروری داند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۷
حبیـ ـب

نظرات  (۱۰)

به مرحمت شما
خوبه خدا رو شکر... سلام میرسونه. هر چند یک ماهه ندیدمش
اما خب!!!! زندگیه دیگه حبیب خدا سخته

شما خوب هستید؟ کار و بار بر وفق مراده ان شالله؟
پاسخ:
ای بابا...

زندگی همینه دیگه
سختیش صد سال اولشه

منم شکر خدا
از مراد که دوره، ولی پیش میره به لطف خدا
سلام کامبیز خدا :دی
پاسخ:
:))

سلام بر شما
حال و احوالتون خوبه ان شاالله؟
آقاتون خوبن ؟
+ کامبیز هم اسم خوبی است :)
اسی هفت خط حتا O_O
پاسخ:
میترسم فتا دستگیرم کنه ! :))
اصل مطلب را عنوان پست بهتر از همه چی بیان می کنه
هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست
میخواستم که اعتراف کنید آدم بدی نیستید :دی خوبه که موفق شدم
پاسخ:
البته انقدرا هم آدم خوبی نیستم! :دی
حبیب خدا...حبیب خدا... حبیب خدا :|
پاسخ:
یعنی در ادامه ی این کل کل من همچنان باید اصرار کنم آدم بدی ام ؟ :))
نه دیگه انقدرام بد نیستم!
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۱ سعید سعید
خدا همه ما رو رحمت کنه...
پاسخ:
از رحمت ایزدی کلیدی باید...
حمید هم خوبه :دی
بهر حال در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمیکنه! از نظر جایگاه ارتقاء می یابید :دی 
ر.ک به معنای حمید!!!!
پاسخ:
کامبیز ! :))
سلام
عمو حبیب اون لینکه باز نمیشه که.
پاسخ:
سلام بر شما
برا من باز میشه که!
بله...
البته گاهی حبیبان خدا هم از این نکات میگن :))
پاسخ:
آخرش کاری می کنین اسممو عوض کنم بذارم حمید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی