از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

نفسی رهزن و غولم نفسی تند و ملولم

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ

یه چیزی از جنس حسی که بعد از برگشت به خونه از اعتکاف به آدم دست میده

چیزی از جنس هبوط ...


اون جاست که اگه بعدها عوض هم بشی، یادت نمیره چیزایی که یه روز فهمیدی

اون جاست که اگه بعدها عوضی هم بشی،
حتی اگه اون زمان بی ارزش بودن کارهات رو حس نکنی، یادته چیزی رو که یه روز دیدی
یادته حسش رو

ممکنه گناه کورت کنه
اما یادت هست روزی که چشمت رو باز کردی و دیدی لجنزاری که توش هستی


مثل این میمونه که خوابی

بعد بیدارت می کنن از خواب

سعی می کنی بازم بخوابی، امّا دیگه نمی تونی!

بدخواب شدی! دیگه خوابت نمی بره!

پس یا بیدار میشی،

یا خودتو میزنی به خواب ...

پ.ن: کلیک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
حبیـ ـب

نظرات  (۵)

می شود که ما دراین مورد چیزی ننویسیم؟
چون بنویسیم طولانی تر از پست میشود. :)
پاسخ:
خیر! نمی شود!
اتفاقا پیشنهاد می کنم تو وب خودتون پستش کنین که دوستان بیشتری ببینن!
:((
پاسخ:
هعی...
آره واقعا...
با عرض شرمندگی ما هم هم!!!
پاسخ:
پس ظاهرا درد همه گیریه!
حسش آشناست
ولی من خودمو می زنم به خواب... :((
پاسخ:
ما نیز هم ...
سلام
وااای عالی بود...
این حس اما خیلی شیرینه و غرور آفرین!
از یه جنبه دیگه گاهی باعث شده من بدجوری مغرور بشم :( 
ولی واقعا حرف دل بود!
پاسخ:
سلام بر شما

لحظه ی فهم، بله، شیرینه

اما بعد از هبوط ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی