از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

ای که در حضرت او یافته ای بار، ببر

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۲۶ ب.ظ



+دیدین سحر قبل از اذان صبح تو حرم امام رضا آواز پخش می کنن؟ ...
باد سحری می وزه تو صورتت،آواز سحرگاهی می پیچه تو گوشت، و حرم رضوی پدیدار میشه در چشمانت؛ و نشاط لبریز میشه در قلبت ...

++دوستان، اگر ممکن شد از دعا فراموش نفرمایید، که سخـــت محتاجم...
کسی از دوستان اگر اخیرا عازم مشهده، سلام ما رو هم برسونه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۱
حبیـ ـب

نظرات  (۴)

حاجت روا
تو بلاگ وب دارم و تعداد زادی دعوت نامه لکن به خودنویسی ها عادت کردم و نرم افزار مهاجر هم یاری نمیکنه تا انتقال بدم وبو
مممنون
پاسخ:
به هر حال اگه کاری از دستم بر میاد در خدمتم
سلامت باشی ان شاالله
چقدر پست جالب بود مرسی مخصوصا آواز
راستی سلام :)
پاسخ:
سلام بر شما
لطف دارین
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
چن روز دیگه عازم مشهدیم برای ثبت نام خواهر
دعاگوی همه هستم...
پاسخ:
عاقبت به خیر بشین ان شاالله
وای سحرهای حرم امام رضا محشره... نماز صبحش بیشتر 
هوایی شدیم شدید...
پاسخ:
بعله
علی الخصوص آدم هوایی بشه و نتونه بره زیارت ...
خبرت خراب تر کرد جراحت جدایی
چو خیال آب روشن که به تشنگان نمایی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی