از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

قایقی خواهم ساخت؟

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۴۳ ب.ظ


یه اسب

یه اسب سرکش

یه اسب وحشی


همیشه در اصطبل روزمرّگی حبسه

امّا گاهی،

شیهه می کشه

طغیان می کنه!


اسب درونم رم کرده!


دلم میخواد همه چی رو، همه ی کارها رو، همه باید ها رو، همه ی برنامه ها رو رها کنم

یهو بی خبر، ناپدید بشم!

فرار کنم به کوه!

به شیب های تند!


فرار کنم به جنگل بالای کوه!

فرار کنم به صنوبر!


فرار کنم به دشت

فرار کنم به شالیزار

فرار کنم به کاه های دسته شده!


فرار کنم از خودم

فرار کنم از همه چیز

فرار کنم به ساختمون گلی امام زاده...


پ.ن: سفر کاری، گاهی دست کمی از تبعید نداره!


بعدا نوشت: عهد امروز که من نیستم، رفقای قدیم جمع شدن و اس ام اس دادن که بیا بریم دریا! :(((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
حبیـ ـب

نظرات  (۱۳)

این چه سفر کاری بود که تموم نشد!!!!!!!!!
حبیب خدا...
پاسخ:
سفر اندر سفر اندر سفر است

امروز منزلم
فردا باز هم ...
اعتراض به فرار... 
پاسخ:
فرار از اعتراض...
ی متنی از زنده یاد سیمین دانشور خوندم در مورد مرد مسلمان ......
جالبه که دریا برای جنس ما هم رویا شده
به مرد بودنتون افتخار کنید

پاسخ:
هنوز مرد نشدم!
مونده هنوز ...
من به نشانه اعتراض سکوت می کنم :|
پاسخ:
اعتراض به چه؟
پدرم اصرار زیاد به گرفتن دکتری دارند :))
میگن میوه تحصیل دکتراست!

اگر شرایط مهیا بشه برم خارج از ایران (شرطش اینه که پدر یا برادرم همرام بیان) میرم اما اگه نشد و مجبووور بشم تو ایران بخونم( وا3 دل پدرم) همین کارو میکنم.
پاسخ:
به سرو گفت کسی میوه ای نمی آری
جواب داد که آزادگان تهی دستند ...
هی داره به پستتون اضافه میشه ها!!!
خوش بحالشون .
الان دریا چه خوبه!
پاسخ:
به پستم اضافه میشه و از صبرم کم!

هعییی دست رو دلم نزارید که خونه!!
اگه استادم بزاره :((
سر سمینار که با این دست فرمون کلنگش کار دستم داد. حالا قراره فردا برم دانشگاه ببینم چی میگه!
+استاد گرام ریاست یک دانشگاه را دارند و پیگیر افتتاح یه غیر انتفاعیش هستند اینه که عملا دانشجوهاش رو به امان ا.. سپردند.
حقیقتش امروز به این نتیجه رسیدم که دکترا نخونم تو این مملکت برام بهتره. کلا انگیزم نابود شده.

پاسخ:
اوه اوه اوه

هر چی می کشیم از این نوع اساتید پر تلاش و نامرئیه که نون علمشون رو می جوند!

والا هیچ آیه ای نازل نشده مبنی بر این که همه باید دکتری بخونن
اما اگه به این نتیجه رسیدین که باید بخونین، بگردین دنبال یه استاد خوب
دیگه خودتون از من بهتر می دونین، ولی من باب یاد آوری عرض می کنم که حتما حتما قبل از انتخاب استاد، به هر روشی شده، چند تا از دانشجوهاش که چند سال باهاش کار کردن رو پیدا کنین و بفهمین در کار چه جور آدمیه
دوستان به خاطر این اشتباهات بسیار زخم خوردند!
تبعید چرا؟؟!
پسرها که از هر وضعیتی لذت میبرند عموجان!!!
لذت ببرید خاطره ایه وا3 خودش :)
پاسخ:
ان شاالله از روزهای بعد اعمال زور می کنیم برای لذت بردن!
ای بابا
هعی روزگار
مظلوم ویول خان >_<
پاسخ:
حقیقتش من قصد ندارم از این روش سو استفاده کنم، ولی هی پروانه ی درونم می گه برای آزار دادن شما، تزتون رو بهتون یاد آوری کنم! :)))

دفاع نزدیکه ان شاالله؟
اصنشم میدونستم همه از حاجی میترسن >_<
برید جلو من پشتتونم باباجان
قاطی کرد جیغ میزنم فرار کنید ^_^
پاسخ:
والا بنده از اون جایی که سوییچ رو باز کردم، دیگه دم گاز نمی خورم! :))

همین دیگه
من از این می ترسم که شما پشتمین! :)))

+ به پ.ن اضافه شده به کامنت قبلی دقت فرمایید!
rasti agha boro berid ba haji harf bezanid.
esmam az paene esme amoo habib vardashte alan pasam nemide>_<
mige mikham jato bedam be mirza ^_^
agha chomagh be dast brid jelohaaa,
sepasgozaram^_^
پاسخ:
من رو حرف حاجی حرف بزنم؟
چماق به دست برم جلو حاجی؟ بعد این همه رفاقت ؟
هیهات! ما هکذا الظّن بی! :))

برو این دام بر مرغ دگر نه!
صلاح مملکت خویش، حاجیان دانند! :)))

پ.ن: شماره کارت میدم خدمتتون، واریز که کردین میارمتون جای اینستاگرام! :)))
yadame kochooloo ke boodam sheytooni ziyad mikardam dadam migoft aji farar mikonam be kooh az dastethaaaaaaa??!!!!!!!!
ta chan rooz zire nazaresh migereftam ke age khast bere kooh manam bahash beram^_^
akhke che khatereha vasam yadavari shod ba in postshoma >_<

پاسخ:
:)))

یاد باد آن روزگاران یاد باد...
رها میشوم از
رفتن.....
نرسیدن
و عقربه هایی که استوار
و ساکن...
بر دل خویش میکوبند
رها میشوم از
امتداد جاده ای رو به دشت
و چشمانی  که تا ابد
در حسرت رهایی
به انتها در افق
مینگرند
.........................................
سلام امیدوارم این سفر کاری تموم شه
هر چند پایان این سفر آغاز رها شدن نیست

پاسخ:
سلام

سفر کاری ای که تو زمان و مکان سفر تفریحی واقع بشه، نوبره!
تموم نمیشه به زودی، امّا ان شاالله فردا یکی دو ساعتی فرار می کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی