از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

این فرصت رو از دست ندید...

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ
ببینید این کلیپ رو
ببینید این کلیپ رو ...

کلیک

ببینید این کلیپ رو
ببینید این کلیپ رو ...

عمر کوتاهه
این فرصت رو از دست ندین
ببینین این کلیپ رو
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۹
حبیـ ـب

نظرات  (۲)

لبخند...
پاسخ:
:)
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۹ بنای با ثوات
دوست دارم ببینم ولی شارژ نت ام داره نفسای آخرشو می کشه..
بعدا از بیرون دان می کنم..
پاسخ:
یادتون نره ولی
بعدا دان کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی