از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

شمر امروزت را بشناس

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ


و حرمله

دیگر سوار اسب نمی شود

و حرمله

دیگر تیر سه شعبه با خود بر نمی دارد

امروز حرمله

سوار بر تانک مِرکاوا

گلوله ی توپ 120 میلی متری شلیک می کند

تا بدرد گلوی علی اصغرها را ...


دیگر نیازی نیست حسین، خون اصغر را به آسمان بپاشید

شمر

سوار بر فالکون F-16،

به نظاره می نشیند وقتی

انفجار بمب،

خون اصغر را به آسمان می پاشد...


عبایت را نیاور

حسین

عبایت را نیاور

این علی اکبر

زیر موشک باران اسرائیل

چنان ارباًاربا شده

که دیگر یافتن قطعاتش

کار آسانی نیست ...


و یزید
این بار به جای بستن فرات
گذرگاه رفح را می بندد

و ابن زیاد

در کوفه به منبر می رود

و برای مردم توضیح می دهد که قتل عام اسرائیل

دفاع مشروع بوده!

و تقصیر از خود علی اصغر بود

که جلوی حسین قرار گرفته بود...


و صدای هل من ناصر ینصرنی

هنوز در گوش جهان،

طنین انداز است ...


نشنیده ای سخن پیامبر را، که:
 
"مَنْ اَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مَنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛

هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهى کسى را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست." ؟


نشنیده ای فریادشان را هنوز؟

پس بشنو (کلیک)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
حبیـ ـب

نظرات  (۲)

و هنوز هم ندای «هل من ناصر ینصرنی؟» شنیده می شود...
نجات مردم فلسطین تنها در صورت پاسخ ما به ندای «هل من ناصر ینصرنی؟» امام زمان(ع) خواهد بود.
یازهرا
پاسخ:
و سیعلم الذین ظلموا ...
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۱ بنای با ثوات
سکوت کنم بهتره.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی