از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

رسم وفا...

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ

عابدی، در کوه لبنان بد مقیم

در بن غاری، چو اصحاب الرقیم

روی دل، از غیر حق برتافته

گنج عزت را ز عزلت یافته

روزها، می‌بود مشغول صیام

قرص نانی، می‌رسیدش وقت شام...

برای خوندن ادامه، روی لینک زیر کلیک کنین

حکایة العابد الذی قل الصبر لدیه فتفوق الکلب علیه(کلیک)


عجب حکایتی بود!

عجب حکایتی بود...


جالبه

شیخ بهایی این کتاب نان و حلوا رو هموزن مثنوی معنوی گفته، و توش هم حکایاتی داره با مضامین عرفانی، به سبک مثنوی معنوی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱
حبیـ ـب

نظرات  (۱)

۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۳ محسن تقی زاده
حفظ تعادل به سبک جایروبایکترجمه های من...
هدف ما ارائه ایده های نو برای ذهن خلاق شماست...

برگرفته شده از biosystem.blog.ir
پاسخ:
فک کنم اولین باره که از یه پست تبلیغاتی بدم نمیاد، حتی از وبلاگش خوشمم میاد!

وبلاگ خوبی داری! به منم سر بزن :)))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی