از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

لِیَبلُوَکُم...

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی

چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل ؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۳
حبیـ ـب

نظرات  (۲)

عکسش خیلی جالب بود...
چون هیچ وقت چیزی رو نمی خونیم که دوس داریم..:))



پاسخ:
پاسخ:
نقل قولی شنیده بودم از انیشتین، که می گفت جمله ای از شوپن هاور (یه فیلسوف آلمانی) در نوجوانیم خیلی روم تاثیر گذاشت. این جمله که (نقل به مضمون) آدم میتونه کاری که دوست داره رو انجام بده، امّا همیشه نمی تونه کاری که انجام میده دوست داشته باشه

خیلی از کارها تو زندگی هستن که ما باید انجامش بدیم در حالی که دوست نداریم
فی المثل همین غافل نشدن!
الله اکبر
بلافاصله بعد از خوندن جمعه نویسی اینو از اینجا خوندم
http://jomenevisi.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی