از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

گمگشتگانیم، ای نوح غرقاب، ما را تو دریاب...

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ

انا و علی ابوا هذه الامّه

سخن پیامبر است، یعنی که من و علی پدران این امّتیم


و چقدر شیرینه که "علی" پدر پدرهای آدم باشه! چه مجازا، و چه حقیقتا!


بابا دعام کن...

بابا دعا کن درست بشه...

بابا التماس دعا...

بابا...


پ.ن: این پست، کامنتی بود در ذیل پست حاجی با اندکی اضافات، که حیفم اومد پست نشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۳
حبیـ ـب

نظرات  (۶)

مرخصی بلاگی تمام شد جناب حبیب؟


پاسخ:
پاسخ:
تموم که چه عرض کنم، فعلا چیزی برای گفتن نیست

ایضا گفتم تا 5 شنبه، نگفتم تا 5 شنبه ی کدوم هفته! :)
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۵۴ چیک اینجینیر
چه جالب اون لینک شما چشم خیلیارو گرفته این چن روزه که نبودم مهم پیام های بی شرمانه ای از دوستان دریافت میکردم مبنی بر اینکه عمه دارم یا نه
+ منم عرض کردم به دوستان که عمه پیر و مریضی دارم الان شما پاسخگویید؟...




پاسخ:
پاسخ:
:)))
خودم و روحم پاسخگو هستیم، دیگه به بقیه کاری نداشته باشین!

+خدمت دوستان عرض کنین"اینا سختیای زندگیه!" :)))
ضمنا اگه کسی خاموش باشه، اینطوری میشه روشنش کرد!
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۴۸ چیک اینجینیر
عیدتون و روزتون مبارک باشه البته با تاخیر




پاسخ:
پاسخ:
تشکر
سلام
شبتون بخیر
پنجشنبه ها اموات هم آزادن چه برسه به منِ وبلاگ بسته:)
طاعات و عبادات مقبول درگاه حق
آقا
توی این سه روز بزرگترین سختی برای من، یادآوریه اون ظرف رب آلوچه لینک شده توی وبلاگ جوجه مهندس بود.
یعنی درسی که من از این موضوع گرفتم اگه صد سال به تهجد ریاضت، تزکیه و تهذیب نفس می پرداختم هم نمی تونستم بهش برسم و اون اینکه کامنتی که مربوط به دیگرونه رو به هیچ عنوان نخونم و فضولی موقووووووووووووووووووووف
یعنی سخت گذشت هاااااااااااااا
گلو درد به جایی می رسید که بعد از هر افطار فقط رب آلوچه طلب می کردم و آخر هم به دست نمی آوردم

بگذریم

خوب و خوش باشید ان شاءالله



پاسخ:
پاسخ: ُسلام بر شما
چه عجب، گذری از این ورا کردین و سری به ما زدین
طاعات و عبادات شما مقبول حق باشه، علی الخصوص 3 روز معتکف درگاه حضرت حق بودن

آخ آخ آخ آخ آخ
وقتی اون کامنت رو میذاشتم، قصد صرفا انتقام گیری از جوجه مهندس بود به خاطر عکس آلوچه ها، ولی فکرش رو نکرده بودم که ممکنه کسانی این وسط بی گناه قربانی بشن

روزه هم داشتید، معتکف هم بودید...
ای وای من
حلال بفرمایید

هر جا که هستید و در حالی که هستید، خدا یار و یاور و نگه دارتون باشه ان شاالله :)
پنجشنبه تموم شد حاج عاقا حبیب و مرخصی شما در همینجا به اتمام میرسه
:)


پاسخ:
پاسخ:
بله
دیگه نوبت بازنشستگیه :)))

+از آرشیو هم دیدن بفرمایید، خیلی از حرف هایی که میخوام بزنم رو قبلا گفتم و گفتن دوبارشون تکرار مکرّراته
عمو حبیب عیدت مبارک


پاسخ:
پاسخ: عید تو هم مبارک میرزا
ایضا روزت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی