از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

پدر و دختر

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ق.ظ
حیفه تو روز پدر، معرّفی نکنم یکی از زیباترین انیمیشن های کوتاهی که به عمرم دیدم

پدر و دختر

برنده ی اسکار بهترین انیمیشن کوتاه سال 2001 (و اسکار آبروی این انیمیشن کوتاه نیست، این انیمیشن کوتاهه که اعتبار میبخشه به جایزه ای مثل اسکار!)

زمان: 8 دقیقه

صامت!


قابل دانلوده از این صفحه (کلیک بفرمایید)

توصیه: خلاصه ی داستان رو نخونید از سایت و اصل داستان رو ببینید، کل انیمیشن 8 دقیقه بیشتر نیست

توصیه ی 2: توصیه ی اکید می کنم علی الخصوص اگر دختر هستید، انیمیشن رو جایی ببینید که بتونید اشک بریزید! در مورد مرد ها و پسرها، حتما تنهایی ببینید! 


و این انیمیشن، هدیه ی بنده ست به مناسبت این روز به همه ی پدرها، پسر ها، و دخترها! (انیمیشنشو یکی دیگه ساخته، یکی دیگه آپلودش کرده، من اهداش می کنم!)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۳
حبیـ ـب

نظرات  (۶)

با صدا هم گوشیدم...:))..یعنی دیدم..:)
ولی بازم اشکم نیومد...یا من زیادی سنگدلم..یا شما زیادی مهربونی..:))


پاسخ:
پاسخ:
گزینه ی دوم به واقعیت نزدیک تره، من زیادی احساساتی ام!
بالاخره دیدمش مستر حبیب..دانلودش کردم..ولی چون دان بودم صداشو نداشتم...
متاثرکننده بود...ولی اشکم در نیومد...یاد علی کوچولوی خودمون افتادم...
سپاس بابت معرفیش...


پاسخ:
پاسخ: کل این انیمیشن یه طرف
آهنگش یه طرف !
اصلا اصل احساسش به آهنگش بود!

حتما با صدا یه بار دیگه ببینینش

بالاخره موفق شدم ببینم قشنگ بود دستت درد نکنه


پاسخ:
پاسخ: خواهش

چقدر خوب بود
دست شماهم که توصیه کردین درد نکنه


پاسخ:
پاسخ:
خواهش
مستر حبیب حجمش واقعا زیاده..مگه این که از بیرون دان کنم بعدا بیارم خونه ببینم...هعیییییییییییییی...
نزار از این چیزا آدم دلش می سوزه نمی تونه ببینه...:|خلاصه رو هم که نباید بخونم...می بینمش ولی...جری شدم اصن...:))



پاسخ:
پاسخ:
:)
اینترنتم مصیبتیه
هم داشتنش، هم نداشتنش!
هم سرعتش بالا باشه دردسره، هم پایین!
الان که تنها نیستم ..می بینم بعدا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی