از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

علی ای همای رحمت

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ق.ظ

"قلبی حساس دارم که نوازش نسیم حیات آن را می لرزاند، زیبایی غروب و طلوع آفتاب دیوانه اش می کند، آسمان بلند پرستاره مستش می نماید. مرغ های هوا و ماهی های دریا جذبش می کند، کوه های بلند، افق بی پایان و اقیانوس بی کران به اَبَدیتش می برد.

این احساس مرموز قلبی، مسحور عظمت و زیبایی خلقت می شود و مرا در مقابل خالق آن وادار به سجده می کند...همان احساس نیز تار و پود قلبم را به عشق علی به لرزه می اندازد و مرا این چنین شیفته و شیدای او می کند."

آن چه خواندید دست نوشته های شهید چمران بود، چاپ شده در کتاب "علی زیباترین سروده ی هستی"

میلاد پر برکتش و روز پدر بر همگی مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۳
حبیـ ـب

نظرات  (۳)

عیدتون مبارک....


پاسخ:
پاسخ:
ممنونم
عید شما هم
"به سلامتیه مورچه ها که هرچی پیدا کنن رفیقاشونو خبر میکنن!"
سلام
جمله ی فوق رو که خوندم، یاد دنیای مجازی و بالطبع دوستان افتادم:)
عرض ادب و تبریک بنده رو به مناسبت روز مرد پذیرا باشید.

+نجف بودیم
پرسیدم اجتماع کمال عقل و عشق در یک نفر، به چه معناست؟
با لبخند برایم از علی(ع) گفت
حرفهایش تمام نشده بود
گریه می کردم
با تعریف او عاشق شدم
و او همچنان با عقل، علی (ع) را می شناخت...
هر دو یابنده بودیم
اما این کجا و آن کجا.
از روزی که نجف نمک گیر شدم
فهمیدم
بااحادیث و روایات نمی شود علی(ع) راشناخت
علی(ع) را باید زندگی کرد.

التماس دعا


پاسخ:
پاسخ: هر جا هستین سالم و سلامت باشین ان شاالله

ممنون

+ایوان نجف...عجب صفایی دارد...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۰۱ یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
.

::اللًّهُـ‗‗ـمَ صَّـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَى مُحَمَّـ‌‗‗ـدوَ آلِ مُحَمَّـ‗‗َـدوعَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗‗ـم::.


یادمان باشد کـــه !

مـــــدیونیــــــــــــم ..

تا ابــــد ...

به دختــــران و پســرانی کـه در لحظه ، لحظه هــای زندگیشـــان ، به جای " پـــدر " ،

"قــــاب ِ عکس ِ پـــــــــدر" ، درخشیـــــــــــــــــــد..


.:: روزتـ‗‗ـان مبـ‗‗ـارکـ‗‗ـ پـ‌‗‗ـدران ِ آسمـ‗‗ـانی ::.

.


پاسخ:
پاسخ:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجّل فرجهم

بر همه ی پدران زمینی و آسمانی مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی