از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

عاقبت منزل ما وادی خاموشان است

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ق.ظ
صدای اذان مغرب بلند شد

رسیدم دم امامزاده

مردی با شتاب با دوچرخه اومد،

دوچرخش رو گذاشت دم در و بی قفل کردن رفت تو

دوچرخم رو گذاشتم دم در، قفلش کردم و رفتم تو


وضو گرفتم و رفتم برای اقامه ی نماز به جماعت

بین دو نماز، رفتم برای مختصر زیارتی

کنار ضریح، قبر خانمی بود، فوت شده به سال 47

سنگ قبر کاشی کوچکی بود، و روی قبر سوای اسم و زمان فوت، نوشته بود که خانم متوفی در مجلس عذاداری از دنیا رفته


چه خوبه که آدم، آخرش در حال خوب بمیره

در حال کار خیر

تو روز مقدّسی مثل روز محرّم

یا در حالی که روزه داره، با لبی که تشنه مونده برای خدا

و چه بده که آدم، در حال بدی بمیره

در حال گناه ...


خدا کنه آخرش تو خوب وضعی بمیریم

ولو مرگمون سخت باشه، در حال گناه نمیریم...

و ای کاش

ای کاش

ای کاش

سبک بریم، در حالی که باری از گناه بر دوشمون نیست و هر چه بود اگر حق خدا بود توبه کردیم و اگر حق الناس پرداخت کردیم

چه قدر خوب میشه اگه، بی گناه بمیریم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
حبیـ ـب

نظرات  (۱)

مادرم همیشه داستان فوت پدر بزرگشون رو برامون تعریف میکنن. ایشون انگار یه روز تابستون از حمام برمیگرده و به بچه هاش میگه برین فلانی و فلانی و فلانی رو بیارین. بهشون قرض داشته. خودشم میره و از چند نفر حلالیت میگیره و میگه قراره فردا عزرائیل بیاد سراغم و روز بعد سرظهر از دنیا میره. این داستان رو از چند نفر آدم معتبر شهرمون شنیدم. مرحوم پدر بزرگم هم صبح اربعین فوت میکنن. در حالی که سر سجاده بودن

همیشه حسرت میخورم که اونجا چطور زندگی کردن و ما داریم کجا می ریم
خوا عاقبت همه مون رو ختم بخیر کنه


پاسخ:
پاسخ:
عجب مرگی!
عجب مرگی!
عجب مرگی!

اون ها چطور زندگی کردن و چطور مردن، و ما چطور زندگی می کنیم و چطور خواهیم مرد...

خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی