از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

آینده نگری2

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ق.ظ
احتمالا 4 یا 5 سالم بود،

حفظ کردن اذکار و سوره ها برام سخت بود،

پس پدر به آموختن ذکر "سبحان الله" برای شروع بسنده کرد،

ایستادن و دست بلند کردن و خم شدن و سر به روی خاک گذاشتن رو یادم داد، تا یاد بگیرم قنوت و رکوع و سجود رو

تا یاد بگیرم اصل نماز رو


سال ها میگذره

فهمیدن عمق اذکار و سوره ها، هنوز هم کار آسونی نیست

و هنوز هم، عملم با باور قلبی "سبحان الله" همخونی نداره، که انگار گاهی اطمینان ندارم به خدا!

ایستادن و خم شدن و سر روی خاک گذاشتن روی خاک رو یاد گرفتم، امّا هنوز بین این خم و راست شدن تا رسیدن به رکوع و افتادن به سجود فاصله ی زیادی هست

و هنوز با من عجین نشده اصل نماز...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
حبیـ ـب

نظرات  (۱)

متاسفانه منم همین حس رو دارم. آرزو دارم حتی اگه شده فقط یه بار ولی نماز بخونم، نمازی که بشه بهش گفت نماز...
حیف که میدونیم و...


پاسخ:
پاسخ: میدونیم ولی دو صد گفته چون نیم کردار...

نیست
نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی