از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

رندان تشنه لب را، آبی نمی دهد کس...

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ق.ظ


بخش آداب نوشیدن کتاب مفاتیح الحیاة رو میخوندم، حدیثی دیدم از پیامبر(ص) که فرمود:

انّ ساقی القَوم آخِرهم شُربا

کسی که به گروهی آب می دهد خودش پس از دیگران آب بنوشد


چه خوب ادا کرد حقّ این سخن پیغمبر رو ، سقّای دشت کربلا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸
حبیـ ـب

نظرات  (۲)

کاش آن زمان کربلا بودم
نه برای اینکه پا به پای امامم بجنگم
نه برای اینکه خودم را لایق بدانم که با زینب (س) در خیمه ها به رتق و فتق امور زنان بپردازم
ونه به هیچ دلیل دیگری که حس انساندوستی و اسلام ایجاب می کند
فقط برای اینکه
ازسقا طلب آب کنم
و عموی فرزندان حسین(ع)
بی هیچ قید و شرطی به من قول دهد که سیرابم می کند
حتی اگر ظاهراً جانش را بستانند.
کاش...

+گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت...


پاسخ:
پاسخ: چه آرزوی قشنگی
چه آرزوی قشنگی

و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل الله امواتا!
هنوز هم دیر نیست
هنوز هم می توان طلب آب کرد...

+کاش این کامنت زیبا رو پست می کردین در وبتون
گرچه متاسفانه تصمیم به رفتن گرفتین...
هدرتو دوست میدارم



پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی