از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

از دیار حبیب...

من از دیار حبیبم ؟ من از دیار غریب؟

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۰۶ ق.ظ

شب بود، شاید حدود 10،

و بارون شدیدی می بارید

تو خیابون تاکسی ای پیدا نمی شد،

زدم کنار و چند نفر رو سوار کردم تا تو مسیرم برسونمشون

تا اون موقع برای غریبه ای رانندگی نکرده بودم، و سعی می کردم خیلی با احتیاط برم تا مسافرا آب تو دلشون تکون نخوره

یکی از مسافرا خیلی حرّاف بود، یه ریز حرف می زد!

چند تا جوون رو که تند می رفتن دید

آقا من باب خود شیرینی، تشکّر کرد از رانندگی آروم من و هر چی از دهنش در اومد به این آدمایی که تند می رفتن گفت! :)))

-حالا جوونن دیگه آقا، دوست دارن با سرعت برونن!

-نه آقا، بی شعورن! وگرنه شما هم جوونی! :))))

شیطونه می گفت گازشو بگیرم، بعد وسط خیابون دستی رو بکشم بعد این که ماشین رو آسفالت خیس دو دور چرخید، درو باز کنم و با یه لحن جدّی بگم:

-"پیاده!" :)))

البته شیطونه زر زیادی میزد! میخواستمم بلد نبودم! :)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
حبیـ ـب

نظرات  (۵)

سلام
فیلم اکشن زیاد می بینید، عایا؟
حبیب آقا مشغول تمرین تیک آف
و دور انگلیسی هستید، خبری
ازتون نیست؟
(شوخی)
ناگفته نماند بنده هم به طرز عجیب غریبی عشق سرعت بوده و کلاً از اینکه دیگری براند اما با سرعت و بنده در همان ماشین باشم و در حال بردن لذّت
بسیار بسیار استقبال می نمایم.

کلاً دوست دارم راننده داشته باشم، تا اینکه خودم برونم
هر جا هستید خوب باشید و سلامت ان شاءالله


پاسخ:
پاسخ:
فیلم اکشن که نه،
ولی مستندات اتومبیل رانی زیاد میبینم!
منتهی ماشین چنگی به دل نمیزنه!
خلبانی جت جنگنده هم آرزوست!
زدین تو خط ماشین و رانندگی....
ما یه رفیق داریم عشق" بی ام و" اس ینی هرجا میبینه! ضعف میکنه. و وقتی صدای ماشین میاد میگه بچه ها بی ام و رد شد :))) شوما هم اینطورین انگار عشق تیک آف و این صوبتا


پاسخ:
پاسخ:
دیگه نه در حد عشق و اینا! در حد یه دوست داشتن ساده! تیک آف رو به چشم خواهری میبینم :)))

پ.ن:دیدین این دخترپسرا که رابطه ی عاطفی برقرار می کنن با هم، بعد میگن ما مثل برادر خواهریم و اینا؟ حکایت ماست و اتومبیل رانی غیر متعارف!:))
خب خدا رو شکر....که بلد نبودین...والا...چه جلافتا....مسافرو عرض کردم...


پاسخ:
پاسخ:
خدا رو شکر که بلد نبودم
ولی مهم تر از اون، خدا رو شکر که توهم نزدم که بلدم :)))
اینا رو میگین همون یه ذره دل و جرات من برای رانندگی هم از دست میره.
همون پیاده گز کنم بهتره والا...


پاسخ:
پاسخ:
نترسین!
همه ی مشکل رانندگی خانوما، از ترسه!
با این سرعتی که شما میرونین، تهش چه اتفاق بدی میخواد بیفته؟
ماشین آسیب جزئی بدنه برونه و رنگش بره؟ فدای سرتون!
این ترس از حادثه گاهی خودش خیلی عذاب آور تر از خود حادثه هست!
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۰۴ یک بیوتکنولوژیست
آفرین برادر

حرف شیطونو گوش نکن


پاسخ:
پاسخ: خیلی تو گوشم وز وز می کنه دکتر ! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی